Пятница, 03.05.2024, 05:32
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гость
Вход на сайт
Block title
Главная » Файлы » Конспекти уроків

В разделе материалов: 380
Показано материалов: 361-380
Страницы: « 1 2 ... 17 18 19

Тема. Загальна характеристика бактерій.

Мета. Сформувати в учнів поняття про бактерії як прокаріотичні організми.

Основні поняття і терміни: мікробіологія, прокаріоти, бактерії, будова бактеріальної клітини (джгутик, капсула, фотосинтетичні мембрани, пілі або фімбрії, мезосома, клітинна стінка, плазматична мембрана, рибосоми, запасні поживні речовини, цитоплазма, кільцева молекула ДНК), коки, вібріони, бацили, спірили.

Обладнання: таблиці та малюнки із зображенням бактеріальної клітини, різних форм бактерій, підручники, робочі зошити.

біологія 7 | Просмотров: 1226 | Загрузок: 367 |

Тема. Вплив умов середовища на проростання насіння. Ріст і розвиток рослин.

Мета. Повторити з курсу природознавства, як умови середовища впливають на проростання насіння, розширити знання учнів про ріст і розвиток рослин.

 Основні поняття і терміни: ріст, розвиток, вологість, температура, освітленість.

Обладнання: Результати досліду про проростання насіння квасолі, схеми, малюнки на дошці, робочі зошити, підручник.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

біологія 7 | Просмотров: 2876 | Загрузок: 539 |

Тема. Внутрішня будова стебла. Лабораторна робота № 5. Внутрішня будова стебла у зв'язку з його функціями.

 Мета. Ознайомити учнів із внутрішньою будовою стебла, видами тканин, що входять до складу стебла, показати взаємозв'язок

будови стебла і функцій, які воно виконує.

Основні поняття і терміни: річні кільця, деревина, луб, серцевина, первинна кора, ситоподібні трубки, судини, камбій.

Обладнання: розпил сосни, мікропрепарат "Поперечний розріз гілки липи", таблиці та малюнки підручника, мікроскоп, лупа. Методи і методичні прийоми: словесні (розповідь, пояснення, бесіда, розповідь з елементами бесіди); наочні (демонстрація обладнання); репродуктивні (бесіда) та пошукові (евристична бесіда, створення та розв'язування проблемних ситуацій).

Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.

біологія 7 | Просмотров: 2690 | Загрузок: 480 |

УРОКИ ТЕХНІЧНОЇ ПРАЦІ В 6 КЛАСІ

ЗА НОВОЮ ПРОГРАМОЮ

трудове навчання 6 | Просмотров: 2641 | Загрузок: 556 |

Тема.   Поширення Феруму в природі. Використання заліза. Руйнування (іржавіння) заліза в природних умовах

Цілі:   закріпити знання про фізичні та хімічні влас­тивості заліза; ознайомити учнів з поширеніс­тю Феруму в природі, використанням заліза; поглибити знання учнів про хімічні явища на прикладі іржавіння заліза; познайомити учнів зі способами захисту від корозії.

Тип уроку:   засвоєння нових знань, умінь і навичок.

хімія 7 | Просмотров: 2301 | Загрузок: 309 |

Тема.   Поняття про періодичну систему хімічних еле­ментів Д. І. Менделєєва

Цілі уроку:   ознайомити учнів з будовою періодичної системи хімічних елементів Д. І. Менделєєва; сформувати початкові навички визначення положення хімічного елемента в періодичній системі; продовжити знайомство із символами й назвами елементів за сучасною українською номенклатурою.

Тип уроку:   комбінований. Форми роботи:   фронтальна бесіда, хімічний диктант, розповідь, самостійна робота. 

хімія 7 | Просмотров: 3554 | Загрузок: 426 |

Тема. Обчислення масової частки елемента в складі речовини. Розв'язування задач на визначення хімічних формул за масовими частками елемен­тів, що входять до складу речовини
Цілі: поглиблення знань учнів про масову частку елемента в складі речовини; удосконалювання практичних навичок обчислення масової частки речовини, розв'язування задач на визна­чення формули речовини за масовими частка­ми елементів, що входять до складу молекули
речовини.
Тип уроку:   поглиблення і коригування знань, закріплення практичних умінь і навичок.
хімія 7 | Просмотров: 4679 | Загрузок: 410 |

Тема. Закон як форма наукових знань. Закон збере­ження маси
Цілі: пояснити закон збереження маси речовини як один з основних законів; показати роль учених –хіміків А. Лавуазьє, М. В. Ломоносова у відкритті цього закону/пояснити значення закону збере­ження маси речовини в хімії як однієї з форм
наукових знань про природу; дати поняття про 
хімічні рівняння як підтвердження закону збере­ження маси речовин; почати формування вмінь складання рівнянь хімічних реакцій.
Тип уроку:   вивчення нового матеріалу.       
хімія 7 | Просмотров: 5051 | Загрузок: 485 |

Тема.   Масова частка елементів у речовині

Цілі:   закріпити знання про хімічні формули й уміння обчислювати відносну молекулярну масу; роз­ширити знання про частки з математики для обчислення масової частки елемента в складі речовини; навчити обчислювати масову частку - елемента в складі складних речовин, використо­вувати поняття «масова частка» для розв'язання задач на визначення хімічних формул.

Тип уроку:   поглиблення знань, формування практичних умінь і навичок.

хімія 7 | Просмотров: 4855 | Загрузок: 401 |

Тема. Короткі відомості з історії хімії

Цілі уроку: вивчити основні етапи становлення хімії як науки; назвати найвидатніших хіміків та оха­рактеризувати їхні внески в науку; повторити відомості про речовини, вивчені в курсі «При­родознавство».

Тип уроку:   вивчення нового матеріалу.

Форми роботи:   розповідь учителя, бесіда.

Обладнання:   комплект портретів учених-хіміків.   

хімія 7 | Просмотров: 4572 | Загрузок: 351 |

Х І М І Я

 

7-й клас

(1 год на тиждень, разом 35 год, із них 5 год — резервний час)

хімія 7 | Просмотров: 2015 | Загрузок: 346 |

Тема. Закон як форма наукових знань. Закон збере­ження маси
Цілі: пояснити закон збереження маси речовини як один з основних законів; показати роль учених –хіміків А. Лавуазьє, М. В. Ломоносова у відкритті цього закону/пояснити значення закону збере­ження маси речовини в хімії як однієї з форм
наукових знань про природу; дати поняття про 
хімічні рівняння як підтвердження закону збере­ження маси речовин; почати формування вмінь складання рівнянь хімічних реакцій.
Тип уроку:   вивчення нового матеріалу.   
хімія 7 | Просмотров: 1382 | Загрузок: 354 |

Тема. Відносна молекулярна маса речовини. її об­числення за хімічною формулою
Цілі: поглибити поняття про хімічну формулу, її використання для розрахунків; дати поняття про відносну молекулярну масу; формувати вміння й навички обчислювання за хімічними формулами; навчити визначати відносну моле­кулярну масу простих і складних речовин за їх  формулами.   

Тип уроку:   поглиблення знань, формування вмінь і навичок.

Форми роботи:   розповідь, самостійна робота, робота в парах.

хімія 7 | Просмотров: 5419 | Загрузок: 365 |

Тема. Валентність хімічних елементів
Цілі: визначити поняття »валентність« як здатність атомів утворювати хімічні сполуки; ознайоми­ти учнів зі значеннями валентностей окремих атомів; показати учням найпростіші способи визначення валентності за періодичною сис­темою; навчити визначати валентність атомів одного елемента за валентністю іншого в бінар­них сполуках.
Тип уроку:   вивчення нового матеріалу.

Обладнання:   періодична система хімічних елементів  Д. І. Менделєєва.

хімія 7 | Просмотров: 10440 | Загрузок: 466 |

Тема.   Атомна одиниця маси. Відносна атомна маса хімічних елементів

Цілі уроку:   розширити знання учнів про періодичну систему елементів; закріпити знання учнів про хімічний 4    елемент, хімічну символіку; ознайомити учнів з поняттям абсолютної та відносної атомної маси, одиницею вимірювання відносної атом­ної маси — атомною одиницею маси (а.о.м.); навчити визначати відносну атомну масу за періодичною системою "хімічних елементів.

 Тип уроку:   коригування і засвоєння нових знань.

хімія 7 | Просмотров: 4408 | Загрузок: 408 |

Тема.   Складання формул бінарних сполук за валент­ністю атомів елементів. Визначення валентності за формулами бінарних сполук

Цілі:   продовжити формування вмінь на підставі знань валентності складати хімічні формули бінарних сполук і за формулами визначати валентності атомів хімічних елементів; узагальнити й погли­бити знання про зміст хімічної формули, склад простих і складних речовин; підготувати учнів до тематичного оцінювання зі знання хімічних формул.

Тип уроку:   поглиблення і систематизації знань.

хімія 7 | Просмотров: 4983 | Загрузок: 377 |

Тема.   Розмаїтість речовин. Метали й неметали

Цілі уроку:   ввести поняття про різноманіття речовин; дати початкову класифікацію елементів на метали

й неметали, їх поширення в природі; навчити розрізняти металічні й неметалічні елементи за їх положенням у періодичній системі; показати істотну відмінність фізичних і хімічних власти­востей металів і неметалів.

 Тин уроку:   комбінований.

хімія 7 | Просмотров: 8709 | Загрузок: 429 |

Тема.   Поняття про періодичну систему хімічних еле­ментів Д. І. Менделєєва

Цілі уроку:   ознайомити учнів з будовою періодичної системи хімічних елементів Д. І. Менделєєва; сформувати початкові навички визначення положення хімічного елемента в періодичній системі; продовжити знайомство із символами й назвами елементів за сучасною українською номенклатурою.

Тип уроку:   комбінований. Форми роботи:   фронтальна бесіда, хімічний диктант, розповідь, самостійна робота. Обладнання:   періодична система хімічних елементів Д. Т. Менделєєва.

хімія 7 | Просмотров: 2667 | Загрузок: 430 |

Тема.   Поняття про оксиди. Окиснення. Горіння. Умо­ви виникнення та припинення горіння     

Цілі:   розширити уявлення про оксиди як продукти горіння, процес горіння, мимовільне окиснен­ня; пояснити умови виникнення та припинення горіння, механізм дії засобів пожежогасіння, заходи протипожежної безпеки в побуті й на виробництві; розвивати вміння складати рівняння хімічних реакцій взаємодії кисню з простими речовинами; поглибити знання про склад складних речовин на прикладі оксидів; удосконалювати навички складання бінарних сполук.

Тип уроку:   поглиблення знань.

 Форми роботи:   групова та індивідуальна форми роботи, бесіда.

Обладнання:   періодична система хімічних елементів, опорна схема «Кисень».

хімія 7 | Просмотров: 2522 | Загрузок: 301 |

Тема.   Кругообіг кисню в природі. Використання кисню, його біологічна роль

Цілі:   узагальнити й систематизувати знання учні в про хімічний елемент Оксиген і просту речовину ки­сень; розглянути поширення кисню в природі, кругообіг кисню в природі; з'ясувати біологіч­ну роль кисню; визначити рівень "засвоєння основних понять, навичок складання хімічних рівнянь, що відбивають хімічні властивості кисню.

Тип уроку:   засвоєння і систематизація знань.

Форми роботи:   фронтальне опитування, робота з підручником, робота зі-схеМою «Кругообіг кисню в природі», письмова самостійна робота.

хімія 7 | Просмотров: 3374 | Загрузок: 442 |

1-20 21-40 ... 321-340 341-360 361-380