Главная » Файлы » Конспекти уроків |
В разделе материалов: 380 Показано материалов: 361-380 |
Страницы: « 1 2 ... 17 18 19 |
Тема. Загальна
характеристика бактерій. Мета. Сформувати в учнів
поняття про бактерії як прокаріотичні організми. Основні поняття і
терміни: мікробіологія,
прокаріоти, бактерії, будова бактеріальної клітини (джгутик, капсула, фотосинтетичні мембрани, пілі або фімбрії, мезосома, клітинна
стінка, плазматична мембрана, рибосоми, запасні поживні речовини,
цитоплазма, кільцева молекула ДНК), коки,
вібріони, бацили, спірили. Обладнання: таблиці
та малюнки із зображенням бактеріальної клітини, різних форм бактерій, підручники,
робочі зошити. |
Тема. Вплив умов середовища на проростання насіння. Ріст і розвиток рослин.
Мета. Повторити з курсу
природознавства, як умови середовища впливають на проростання насіння,
розширити знання учнів про ріст і розвиток рослин. Основні поняття і терміни: ріст, розвиток, вологість, температура, освітленість. Обладнання: Результати досліду про проростання насіння квасолі,
схеми, малюнки на дошці, робочі зошити, підручник. Тип уроку: засвоєння нових знань. |
Тема. Внутрішня будова стебла. Лабораторна
робота № 5. Внутрішня будова стебла у зв'язку з його функціями. Мета. Ознайомити учнів із внутрішньою будовою
стебла, видами тканин, що входять до складу стебла, показати взаємозв'язок будови стебла і
функцій, які воно виконує. Основні поняття і терміни: річні кільця, деревина, луб, серцевина, первинна
кора, ситоподібні трубки, судини, камбій. Обладнання: розпил сосни, мікропрепарат "Поперечний
розріз гілки липи", таблиці та малюнки підручника, мікроскоп, лупа. Методи і методичні прийоми: словесні
(розповідь, пояснення, бесіда, розповідь з елементами бесіди); наочні
(демонстрація обладнання); репродуктивні (бесіда) та пошукові (евристична
бесіда, створення та розв'язування проблемних ситуацій). Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок. |
УРОКИ ТЕХНІЧНОЇ ПРАЦІ В 6 КЛАСІ ЗА НОВОЮ ПРОГРАМОЮ |
Тема. Поширення Феруму в природі. Використання заліза. Руйнування (іржавіння) заліза в природних умовах Цілі: закріпити знання про фізичні та хімічні властивості заліза; ознайомити учнів з поширеністю Феруму в природі, використанням заліза; поглибити знання учнів про хімічні явища на прикладі іржавіння заліза; познайомити учнів зі способами захисту від корозії. Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь і навичок. |
Тема. Поняття про періодичну систему хімічних елементів Д. І. Менделєєва Цілі уроку: ознайомити учнів з будовою періодичної системи хімічних елементів Д. І. Менделєєва; сформувати початкові навички визначення положення хімічного елемента в періодичній системі; продовжити знайомство із символами й назвами елементів за сучасною українською номенклатурою. Тип уроку: комбінований. Форми роботи: фронтальна бесіда, хімічний диктант, розповідь, самостійна робота. |
Тема. Обчислення масової частки елемента в складі речовини. Розв'язування задач на визначення хімічних формул за масовими частками елементів, що входять до складу речовини Цілі: поглиблення знань учнів про масову частку елемента в складі речовини; удосконалювання практичних навичок обчислення масової частки речовини, розв'язування задач на визначення формули речовини за масовими частками елементів, що входять до складу молекули речовини. Тип уроку: поглиблення і коригування знань, закріплення практичних умінь і навичок. |
Тема. Закон як форма наукових знань. Закон збереження маси Цілі: пояснити закон збереження маси речовини як один з основних законів; показати роль учених –хіміків А. Лавуазьє, М. В. Ломоносова у відкритті цього закону/пояснити значення закону збереження маси речовини в хімії як однієї з форм наукових знань про природу; дати поняття про хімічні рівняння як підтвердження закону збереження маси речовин; почати формування вмінь складання рівнянь хімічних реакцій. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. |
Тема. Масова частка елементів у речовині Цілі: закріпити знання про хімічні формули й уміння обчислювати відносну молекулярну масу; розширити знання про частки з математики для обчислення масової частки елемента в складі речовини; навчити обчислювати масову частку - елемента в складі складних речовин, використовувати поняття «масова частка» для розв'язання задач на визначення хімічних формул. Тип уроку: поглиблення знань, формування практичних умінь і навичок. |
Тема. Короткі відомості з історії хімії Цілі уроку: вивчити основні етапи становлення хімії як науки; назвати найвидатніших хіміків та охарактеризувати їхні внески в науку; повторити відомості про речовини, вивчені в курсі «Природознавство». Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Форми роботи: розповідь учителя, бесіда. Обладнання: комплект портретів учених-хіміків. |
Х І М І Я 7-й клас (1 год на тиждень, разом 35 год, із них 5 год — резервний час) |
Тема. Закон як форма наукових знань. Закон збереження маси Цілі: пояснити закон збереження маси речовини як один з основних законів; показати роль учених –хіміків А. Лавуазьє, М. В. Ломоносова у відкритті цього закону/пояснити значення закону збереження маси речовини в хімії як однієї з форм наукових знань про природу; дати поняття про хімічні рівняння як підтвердження закону збереження маси речовин; почати формування вмінь складання рівнянь хімічних реакцій. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. |
Тема. Відносна молекулярна маса речовини. її обчислення за хімічною формулою Тип уроку: поглиблення знань, формування вмінь і навичок. Форми роботи: розповідь, самостійна робота, робота в парах. |
Тема. Валентність хімічних елементів Обладнання: періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва. |
Тема. Атомна одиниця маси. Відносна атомна маса хімічних елементів Цілі уроку: розширити знання учнів про періодичну систему елементів; закріпити знання учнів про хімічний 4 елемент, хімічну символіку; ознайомити учнів з поняттям абсолютної та відносної атомної маси, одиницею вимірювання відносної атомної маси — атомною одиницею маси (а.о.м.); навчити визначати відносну атомну масу за періодичною системою "хімічних елементів. Тип уроку: коригування і засвоєння нових знань. |
Тема. Складання формул бінарних сполук за валентністю атомів елементів. Визначення валентності за формулами бінарних сполук Цілі: продовжити формування вмінь на підставі знань валентності складати хімічні формули бінарних сполук і за формулами визначати валентності атомів хімічних елементів; узагальнити й поглибити знання про зміст хімічної формули, склад простих і складних речовин; підготувати учнів до тематичного оцінювання зі знання хімічних формул. Тип уроку: поглиблення і систематизації знань. |
Тема. Розмаїтість речовин. Метали й неметали Цілі уроку: ввести поняття про різноманіття речовин; дати початкову класифікацію елементів на метали й неметали, їх поширення в природі; навчити розрізняти металічні й неметалічні елементи за їх положенням у періодичній системі; показати істотну відмінність фізичних і хімічних властивостей металів і неметалів. Тин уроку: комбінований. |
Тема. Поняття про періодичну систему хімічних елементів Д. І. Менделєєва Цілі уроку: ознайомити учнів з будовою періодичної системи хімічних елементів Д. І. Менделєєва; сформувати початкові навички визначення положення хімічного елемента в періодичній системі; продовжити знайомство із символами й назвами елементів за сучасною українською номенклатурою. Тип уроку: комбінований. Форми роботи: фронтальна бесіда, хімічний диктант, розповідь, самостійна робота. Обладнання: періодична система хімічних елементів Д. Т. Менделєєва. |
Тема. Поняття про оксиди. Окиснення. Горіння. Умови виникнення та припинення горіння Цілі: розширити уявлення про оксиди як продукти горіння, процес горіння, мимовільне окиснення; пояснити умови виникнення та припинення горіння, механізм дії засобів пожежогасіння, заходи протипожежної безпеки в побуті й на виробництві; розвивати вміння складати рівняння хімічних реакцій взаємодії кисню з простими речовинами; поглибити знання про склад складних речовин на прикладі оксидів; удосконалювати навички складання бінарних сполук. Тип уроку: поглиблення знань. Форми роботи: групова та індивідуальна форми роботи, бесіда. Обладнання: періодична система хімічних елементів, опорна схема «Кисень». |
Тема. Кругообіг кисню в природі. Використання кисню, його біологічна роль Цілі: узагальнити й систематизувати знання учні в про хімічний елемент Оксиген і просту речовину кисень; розглянути поширення кисню в природі, кругообіг кисню в природі; з'ясувати біологічну роль кисню; визначити рівень "засвоєння основних понять, навичок складання хімічних рівнянь, що відбивають хімічні властивості кисню. Тип уроку: засвоєння і систематизація знань. Форми роботи: фронтальне опитування, робота з підручником, робота зі-схеМою «Кругообіг кисню в природі», письмова самостійна робота. |