Пятница, 03.05.2024, 01:03
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гость
Вход на сайт
Block title
Главная » Файлы » Конспекти уроків

В разделе материалов: 380
Показано материалов: 341-360
Страницы: « 1 2 ... 16 17 18 19 »

Мета знати: класифікацію неорганічних сполук;
уміти: порівнювати склад і властивості речовин різних класів; виявляти залежність між складом, властивостями і застосуванням речовин; класифікувати речовини і реакції; встановлювати генетичний зв'язок між класами неорганічних сполук.
       Обладнання та матеріали . спиртівка, хімічні реактиви , індикатори ,                                      

Хід  уроку.

хімія 8 | Просмотров: 1332 | Загрузок: 160 |

Варіант 1

1.       Кількість речовини це….

2.       У кисні О кількістю речовини 2 моль міститься :

А) 6,02 *10  молекул                         б) 3,01*10  молекул

В) 12,04*10 молекул                          г) 9 ,03*10  молекул.

       3. Молярна маса НCI :

А) 36 .5 г/моль                               б) 35 .5 г/моль        В) 73 г/моль                                    г) 15 г/моль 

        43 моль азоту за н.у. займає об’єм :

                                 А) 62 ,7 л                                            б) 22,4л

                                   В) 89,6 л                                             в) 44 ,8 л

хімія 8 | Просмотров: 3613 | Загрузок: 221 |

Мета: познайомити учнів з хімічними властивостями кислот, наголосити на правилах т/б під час поводження з кислотами; розвивати вміння складати формули, рівняння реакцій; розвивати логічне мислення, уміння робити висновки на основі спостереження.

Базові поняття:


1. Кислота -
2. Кислотний залишок -
3. Основність кислот -
4. Індикатор -
5. Реакція нейтралізації -
6. Реакція обміну 
хімія 8 | Просмотров: 1422 | Загрузок: 101 |

Мета: познайомити учнів з хімічними властивостями кислот, наголосити на правилах т/б під час поводження з кислотами; розвивати вміння складати формули, рівняння реакцій; розвивати логічне мислення, уміння робити висновки на основі спостереження.

Базові поняття:


1. Кислота -
2. Кислотний залишок -
3. Основність кислот -
4. Індикатор -
5. Реакція нейтралізації -
6. Реакція обміну 
хімія 8 | Просмотров: 1048 | Загрузок: 95 |

Х_м_я_що ховається за склянкою кави
хімія 7 | Просмотров: 960 | Загрузок: 143 |

проблемиа туберкульозу в Україні  мультимедійна презентація
Мультимедійні презентації | Просмотров: 2316 | Загрузок: 334 |

Інструкції з техніки безпеки під час проведення практичних та лабораторних робіт з хімії .

7 клас

хімія 8 | Просмотров: 1172 | Загрузок: 328 |

Інструкції з техніки безпеки під час проведення практичних та лабораторних робіт з хімії .

7 клас

хімія 7 | Просмотров: 5782 | Загрузок: 660 |

Закон як форма наукових знань. Закон збере­ження маси
хімія 7 | Просмотров: 1124 | Загрузок: 166 |

Відносна молекулярна маса речовини. її об­числення за хімічною формулою
хімія 7 | Просмотров: 1091 | Загрузок: 134 |

Валентність хімічних елементів
хімія 7 | Просмотров: 1274 | Загрузок: 131 |

 Атомна одиниця маси. Відносна атомна маса хімічних елементі
хімія 7 | Просмотров: 795 | Загрузок: 106 |

ІНСТРУКЦІЯ

з техніки безпеки для учнів

під час екскурсій

 

хімія 7 | Просмотров: 1402 | Загрузок: 110 |

Складання формул бінарних сполук за валент­ністю атомів елементів. Визначення валентності за формулами бінарних сполук
хімія 7 | Просмотров: 971 | Загрузок: 135 |

Тема.   Розмаїтість речовин. Метали й неметали

Цілі уроку:   ввести поняття про різноманіття речовин; дати початкову класифікацію елементів на метали

й неметали, їх поширення в природі; навчити розрізняти металічні й неметалічні елементи за їх положенням у періодичній системі; показати істотну відмінність фізичних і хімічних власти­востей металів і неметалів.

 Тин уроку:   комбінований.

Форми роботи:   бесіда, евристична бесіда, розповідь, демонстра­ція, самостійна робота.

Обладнання:   зразки металів і неметалів, періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва, кристаліч­ні ґратки натрій хлориду, алмаза, вуглекислого газу, колекція «Метали».

хімія 7 | Просмотров: 957 | Загрузок: 94 |

ема.   Поняття про періодичну систему хімічних еле­ментів Д. І. Менделєєва

Цілі уроку:   ознайомити учнів з будовою періодичної системи хімічних елементів Д. І. Менделєєва; сформувати початкові навички визначеТння положення хімічного елемента в періодичній системі; продовжити знайомство із символами й назвами елементів за сучасною українською номенклатурою.

Тип уроку:   комбінований. Форми роботи:   фронтальна бесіда, хімічний диктант, розповідь, самостійна робота. Обладнання:   періодична система хімічних елементів Д. Т. Менделєєва.

хімія 7 | Просмотров: 919 | Загрузок: 110 |

 Поняття про оксиди. Окиснення. Горіння. Умо­ви виникнення та припинення горіння     

Цілі:   розширити уявлення про оксиди як продукти горіння, процес горіння, мимовільне окиснен­ня; пояснити умови виникнення та припинення горіння, механізм дії засобів пожежогасіння, заходи протипожежної безпеки в побуті й на виробництві; розвивати вміння складати рівняння хімічних реакцій взаємодії кисню з простими речовинами; поглибити знання про склад складних речовин на прикладі оксидів; удосконалювати навички складання бінарних сполук.
хімія 7 | Просмотров: 979 | Загрузок: 126 |

Кругообіг кисню в природі. Використання кисню, його біологічна роль
хімія 7 | Просмотров: 1692 | Загрузок: 200 |

Тема. Корисні бактерії.

МетаСформувати в учнів поняття про користь бактерій для людини.

Основні поняття і терміни: азотфіксуючі бактерії, спіруліна, біотехнологія, генна інженерія.

Обладнання: зображення бактерій, пляшка оцту спиртового, молоч­нокислі продукти з написами про лактобактерії на упаковках, таблетки "Стрептоцид", тетрациклінова мазь, таблетки спіруліни.

Методи і методичні прийоми: словесні (розповідь, бесіда, розповідь з елементами бесіди), наочні (демонстрація обладнання); репродуктивні (бесіда) та пошукові (евристична бесіда, створення та розв'язування проблемних ситуацій); самостійна робота учнів з підручником.

Тип уроку: комбінований.

біологія 7 | Просмотров: 10184 | Загрузок: 220 |

Мета. Сформувати в учнів знання про бактерії, які спричиняють хвороби рослин, тварин і людини, та засоби профілактики цих

захворювань; пояснити правила зберігання харчових продуктів і правила особистої гігієни.

Основні поняття і терміни: бактерії-сапрофіти, хвороботворні, дифтерія, туберкульоз, кашлюк, тиф, правець, холера, крапельна

інфекція.

Методи і методичні прийоми: словесні (розповідь, бесіда (підготовча), розповідь з елементами бесіди); наочні (демонстрація обладнання); репродуктивні (бесіда) та пошукові (евристична бесіда, створення та розв'язування проблемних ситуацій); самостійна робота учнів з підручником.

 Обладнання: зразки продуктів харчування людини з етикетками чи просто упаковки від них (молоко довготривалого зберігання

(Т-молоко), шоколад, сік, сирок глазурований, сир фасований тощо), гілка дерева, нитки.

Тип уроку, комбінований.

біологія 7 | Просмотров: 14640 | Загрузок: 0 |

1-20 21-40 ... 301-320 321-340 341-360 361-380