Главная » Файлы » Конспекти уроків |
В разделе материалов: 380 Показано материалов: 341-360 |
Страницы: « 1 2 ... 16 17 18 19 » |
Мета знати: класифікацію неорганічних сполук; Хід уроку. |
Варіант 1 1.
Кількість
речовини це…. 2.
У
кисні О кількістю речовини 2 моль міститься : А) 6,02 *10 молекул б) 3,01*10 молекул В) 12,04*10 молекул
г) 9 ,03*10 молекул. 3. Молярна маса НCI : А) 36 .5
г/моль б)
35 .5 г/моль В) 73 г/моль г) 15
г/моль 4. 3
моль азоту за н.у. займає об’єм : А) 62 ,7
л
б) 22,4л В) 89,6
л
в) 44 ,8 л |
Мета: познайомити учнів з хімічними властивостями кислот, наголосити на правилах т/б під час поводження з кислотами; розвивати вміння складати формули, рівняння реакцій; розвивати логічне мислення, уміння робити висновки на основі спостереження. Базові поняття: 1. Кислота - 2. Кислотний залишок - 3. Основність кислот - 4. Індикатор - 5. Реакція нейтралізації - 6. Реакція обміну |
Мета: познайомити учнів з хімічними властивостями кислот, наголосити на правилах т/б під час поводження з кислотами; розвивати вміння складати формули, рівняння реакцій; розвивати логічне мислення, уміння робити висновки на основі спостереження. Базові поняття: 1. Кислота - 2. Кислотний залишок - 3. Основність кислот - 4. Індикатор - 5. Реакція нейтралізації - 6. Реакція обміну |
Х_м_я_що ховається за склянкою кави |
проблемиа туберкульозу в Україні мультимедійна презентація |
Інструкції з техніки безпеки під час проведення практичних та лабораторних робіт з хімії . 7 клас |
Інструкції з техніки безпеки під час проведення практичних та лабораторних робіт з хімії . 7 клас |
Закон як форма наукових знань. Закон збереження маси |
Відносна молекулярна маса речовини. її обчислення за хімічною формулою |
Валентність хімічних елементів |
Атомна одиниця маси. Відносна атомна маса хімічних елементі |
ІНСТРУКЦІЯ з техніки безпеки для учнів під час екскурсій
|
Складання формул бінарних сполук за валентністю атомів елементів. Визначення валентності за формулами бінарних сполук |
Тема. Розмаїтість речовин. Метали й неметали Цілі уроку: ввести поняття про різноманіття речовин; дати початкову класифікацію елементів на метали й неметали, їх поширення в природі; навчити розрізняти металічні й неметалічні елементи за їх положенням у періодичній системі; показати істотну відмінність фізичних і хімічних властивостей металів і неметалів. Тин уроку: комбінований. Форми роботи: бесіда, евристична бесіда, розповідь, демонстрація, самостійна робота. Обладнання: зразки металів і неметалів, періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва, кристалічні ґратки натрій хлориду, алмаза, вуглекислого газу, колекція «Метали». |
ема. Поняття про періодичну систему хімічних елементів Д. І. Менделєєва Цілі уроку: ознайомити учнів з будовою періодичної системи хімічних елементів Д. І. Менделєєва; сформувати початкові навички визначеТння положення хімічного елемента в періодичній системі; продовжити знайомство із символами й назвами елементів за сучасною українською номенклатурою. Тип уроку: комбінований. Форми роботи: фронтальна бесіда, хімічний диктант, розповідь, самостійна робота. Обладнання: періодична система хімічних елементів Д. Т. Менделєєва. |
Поняття про оксиди. Окиснення. Горіння. Умови виникнення та припинення горіння Цілі: розширити уявлення про оксиди як продукти горіння, процес горіння, мимовільне окиснення; пояснити умови виникнення та припинення горіння, механізм дії засобів пожежогасіння, заходи протипожежної безпеки в побуті й на виробництві; розвивати вміння складати рівняння хімічних реакцій взаємодії кисню з простими речовинами; поглибити знання про склад складних речовин на прикладі оксидів; удосконалювати навички складання бінарних сполук. |
Кругообіг кисню в природі. Використання кисню, його біологічна роль |
Тема. Корисні бактерії. Мета. Сформувати в учнів поняття про користь бактерій для людини. Основні поняття і терміни: азотфіксуючі бактерії, спіруліна, біотехнологія, генна інженерія. Обладнання: зображення бактерій, пляшка оцту спиртового, молочнокислі продукти з написами про лактобактерії на упаковках, таблетки "Стрептоцид", тетрациклінова мазь, таблетки спіруліни. Методи і методичні прийоми: словесні (розповідь, бесіда, розповідь з елементами бесіди), наочні (демонстрація обладнання); репродуктивні (бесіда) та пошукові (евристична бесіда, створення та розв'язування проблемних ситуацій); самостійна робота учнів з підручником. Тип уроку: комбінований. |
Мета. Сформувати в учнів знання про бактерії, які спричиняють хвороби рослин, тварин і людини, та засоби профілактики цих захворювань; пояснити правила
зберігання харчових продуктів і правила
особистої гігієни. Основні
поняття і терміни: бактерії-сапрофіти, хвороботворні, дифтерія, туберкульоз, кашлюк, тиф, правець,
холера, крапельна інфекція. Методи і методичні прийоми: словесні (розповідь, бесіда
(підготовча), розповідь
з елементами бесіди); наочні (демонстрація обладнання); репродуктивні (бесіда) та
пошукові (евристична бесіда, створення та розв'язування проблемних ситуацій); самостійна робота
учнів з підручником. Обладнання: зразки продуктів харчування людини з етикетками чи просто упаковки від них (молоко довготривалого зберігання (Т-молоко), шоколад, сік, сирок глазурований, сир
фасований тощо), гілка дерева, нитки. Тип уроку, комбінований. |