[ Скачать с сервера (43.5 Kb) ] | 30.10.2012, 20:50 |
Тема.
Розмаїтість речовин. Метали й неметали Цілі уроку: ввести поняття про різноманіття речовин;
дати початкову класифікацію елементів на метали й
неметали, їх поширення в природі; навчити розрізняти металічні й неметалічні
елементи за їх положенням у періодичній системі; показати істотну відмінність
фізичних і хімічних властивостей металів і неметалів. Тин
уроку: комбінований. Форми роботи:
бесіда, евристична бесіда, розповідь, демонстрація, самостійна робота. Обладнання:
зразки металів і неметалів, періодична система хімічних елементів Д. І.
Менделєєва, кристалічні ґратки натрій хлориду, алмаза, вуглекислого газу,
колекція «Метали». ХІД УРОКУ I. Організація
класу II. Перевірка домашнього
завдання, актуалізація опорних знань Чотири
учні описують на дошці будову атома. 1. Скільки
елементів знаходиться в періодичній системі? (Сто десять) 2. Які
елементи зустрічаються переважно в космосі? (Н, Не) 3. Які
елементи першими стали відомими людям? (Au, Ag, Cu, Fe, Sn, Pb, Hg) 4. Хто
може пояснити, чому саме ці елементи першими навчилася використовувати людина?
(Тому Що вони зустрічалися у вільному стані, тобто не у вигляді сполук) 5. Речовин
на Землі набагато більше, ніж елементів. Чому? (Елементи утворюють сполуки —
молекули) продовження в архіві | |
| |
Просмотров: 955 | Загрузок: 94 | |
Розмаїтість речовин. Метали й неметали