Главная » Файлы |
Всего материалов в каталоге: 610 Показано материалов: 581-600 |
Страницы: « 1 2 ... 28 29 30 31 » |
Мета. Сформувати в учнів знання про бактерії, які спричиняють хвороби рослин, тварин і людини, та засоби профілактики цих захворювань; пояснити правила
зберігання харчових продуктів і правила
особистої гігієни. Основні
поняття і терміни: бактерії-сапрофіти, хвороботворні, дифтерія, туберкульоз, кашлюк, тиф, правець,
холера, крапельна інфекція. Методи і методичні прийоми: словесні (розповідь, бесіда
(підготовча), розповідь
з елементами бесіди); наочні (демонстрація обладнання); репродуктивні (бесіда) та
пошукові (евристична бесіда, створення та розв'язування проблемних ситуацій); самостійна робота
учнів з підручником. Обладнання: зразки продуктів харчування людини з етикетками чи просто упаковки від них (молоко довготривалого зберігання (Т-молоко), шоколад, сік, сирок глазурований, сир
фасований тощо), гілка дерева, нитки. Тип уроку, комбінований. |
Практична робота № 4 "Розпізнавання видів кімнатних рослин” Мета. Освітня. Ознайомити учнів з різноманітністю кімнатних рослин та особливостями їх вирощування; розкрити правила догляду за ними; дати поняття "підживка”. Розвиваюча. Розвивати уміння порівнювати рослини відкритого грунту та кімнатні рослини; уміння спостерігати та робити відповідні висновки. Виховна. Виховувати бережливе ставлення до рослинного світу; намагатись прищепити любов до кімнатних рослин, які надають домашнього затишку; проводити профорієнтацію. |
Тема. Загальна характеристика голонасінних. Лабораторна робота № 15. Будова голонасінних.
Мета. Сформувати в учнів знання про основні ознаки голонасінних, за якими вони відрізняються від інших відділів вищих насінних рослин. Основні поняття і терміни: спора, насінина, насіннєві зачатки (макроспорангії), стробіли, спорофіли. |
Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення практичних та лабораторних робіт з біології . 7 клас.
|
Тема. Вищі спорові рослини. Загальна характеристика вищих спорових рослин. Мета. Сформувати в учнів знання про вищі рослини, передумови виникнення життя на суші, вивчити загальну характеристику вищих спорових рослин .Основні поняття і терміни: палеоботаніка; вищі рослини; вищі спорові рослини; тканини; спорофіт; гаметофіт; архегонії; антеридії; мікроспори; мегаспори. Обладнання: схеми чергування поколінь; ілюстрації вищих рослин та водорості, вищих спорових рослин. |
Чи багато треба Вашій дитині , щоб серйозно захопитися науковими знаннями ? Напевно , Ви скажете багато. А от нашому Зайчику знадобився всього лише один неабиякий подарунок - мікроскоп - від його друга Філіна , щоб зайнятися вивченням Природи і її пристрою. Всі ми знаємо , що Атом - це неподільна частинка. А в нашому фільмі - це ще й один Зайчика , який познайомить його з мікросвітом . Атом розповість , з чого складається все навколо , і чим відрізняється жива матерія від неживої , і як ростуть рослини ! Наші маленькі герої допоможуть змінити ставлення Вашої дитини до знань , збудять інтерес до природничих наук і закладуть в ньому тягу до досліджень. |
Урок 1 Тема Вступ. Науки, що вивчають природу |
Інтегрований урок хімія + біологія по темі: "Білки — природні полімери" |
ВІДКРИТИЙ УРОК З БІОЛОГІЇ В 9 КЛАСІ Тема: Запліднення і внутрішньоутробний розвиток людини. |
|
ДОБІРКА УРОКІВ З ТЕМИ „НАЙВАЖЛИВІШІ ОРГАНІЧНІ СПОЛУКИ” ПІДТЕМИ „ВУГЛЕВОДНІ” |