Вторник, 16.04.2024, 18:00
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гость
Меню сайта
СТАТИСТИКА
Block title
Вход на сайт
Block title

Практична робота № 4 “Розпізнавання видів кімнатних рослин”
27.10.2012, 18:34

Практична робота № 4 "Розпізнавання видів кімнатних рослин”

Мета.

Освітня. Ознайомити учнів з різноманітністю кімнатних рослин та особливостями їх вирощування; розкрити правила догляду за ними; дати поняття "підживка”.
Розвиваюча. Розвивати уміння порівнювати рослини відкритого грунту та кімнатні рослини; уміння спостерігати та робити відповідні висновки.
Виховна. Виховувати бережливе ставлення до рослинного світу; намагатись прищепити любов до кімнатних рослин, які надають домашнього затишку; проводити профорієнтацію. 
Тип уроку. Формування умінь і навичок.

Основні поняття та терміни: квітучі рослини, декоративно-листяні, в’юнкі, ампельні рослини, кактуси.

ХІД УРОКУ

І. Актуалізація опорних знань та чуттєвого досвіду учнів.


Які рослини ви вирощуєте дома? Як за ними доглядаєте?

ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів.

Сьогодні ми повинні розширити знання про кімнатні рослини, навчитися правильно доглядати за ними.

ІІІ. Сприймання та засвоювання учнями нового матеріалу.


Кімнатні – це рослини, які вирощуються в кімнатних умовах. Незалежно від їх біологічних особливостей походження і декоративних якостей. Їх поділяються на такі групи:
- квітучі – найбільш цінні для вирощування;
- декоративно-листяні – складають невід’ємну частину інтер’єру, бо мають різнокольорові, розрізані чи строкаті листки. Вони гармонійно контрастують з кольором меблів, шпалер, стін, гардин…
- в’юнкі і ампельні – різноманітні за будовою стебел, листків, за формою та кольором. Вони прикрашають стіни і вікна, меблі та інші предмети квартир та приміщень;
- кактуси – найпричудливіші серед кімнатних рослин, різноманітної форми, мають загадковий час цвітіння.

ІV. Осмислення об‘єктивних зв’язків та взаємозалежностей у вивченому матеріалі.
Виконання практичної роботи "Розпізнавання видів кімнатних рослин”.

V. Узагальнення та систематизація знань.

Кожна група учнів презентує свою роботу про кімнатні рослини: розповіді, малюнки, рекламу…

VІ. Підведення підсумків уроку.

Кімнатні рослини – невід’ємна частина інтер’єру приміщень. Догляд за ними повинен бути правильним і своєчасним. Вони створюють красу побуту людини.

VІІ. Надання та пояснення домашнього завдання.

Категория: Хімія | Добавил: pasha
Просмотров: 2871 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 1.0/1