Главная » Файлы |
Всего материалов в каталоге: 610 Показано материалов: 21-40 |
Страницы: « 1 2 3 4 ... 30 31 » |
Тема. Валентність хімічних елементів Обладнання: періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва. |
Х І М І Я 8-й клас (2 год на тиждень, разом 70 год, із них 10 год — резервний час) |
Тема. Кругообіг кисню в природі. Використання кисню, його біологічна роль Цілі: узагальнити й систематизувати знання учні в про хімічний елемент Оксиген і просту речовину кисень; розглянути поширення кисню в природі, кругообіг кисню в природі; з'ясувати біологічну роль кисню; визначити рівень "засвоєння основних понять, навичок складання хімічних рівнянь, що відбивають хімічні властивості кисню. Тип уроку: засвоєння і систематизація знань. Форми роботи: фронтальне опитування, робота з підручником, робота зі-схеМою «Кругообіг кисню в природі», письмова самостійна робота. |
Тема. Поняття про періодичну систему хімічних елементів Д. І. Менделєєва Цілі уроку: ознайомити учнів з будовою періодичної системи хімічних елементів Д. І. Менделєєва; сформувати початкові навички визначення положення хімічного елемента в періодичній системі; продовжити знайомство із символами й назвами елементів за сучасною українською номенклатурою. Тип уроку: комбінований. Форми роботи: фронтальна бесіда, хімічний диктант, розповідь, самостійна робота. Обладнання: періодична система хімічних елементів Д. Т. Менделєєва. |
Тема. Розмаїтість речовин. Метали й неметали Цілі уроку: ввести поняття про різноманіття речовин; дати початкову класифікацію елементів на метали й неметали, їх поширення в природі; навчити розрізняти металічні й неметалічні елементи за їх положенням у періодичній системі; показати істотну відмінність фізичних і хімічних властивостей металів і неметалів. Тин уроку: комбінований. |
Тема. Поняття про періодичну систему хімічних елементів Д. І. Менделєєва Цілі уроку: ознайомити учнів з будовою періодичної системи хімічних елементів Д. І. Менделєєва; сформувати початкові навички визначення положення хімічного елемента в періодичній системі; продовжити знайомство із символами й назвами елементів за сучасною українською номенклатурою. Тип уроку: комбінований. Форми роботи: фронтальна бесіда, хімічний диктант, розповідь, самостійна робота. |
Тема
Практична робота №4 Розділення сумішей. Очищення забрудненої кухонної
солі. Мета: закріпити знання учнів про способи розділення сумішей;
навчитись розділяти суміші шляхом відстоювання, випарювання, фільтрування;
очищати забруднену кухонну сіль; розвивати практичні вміння і навички;
виховувати спостережливість. |
Тема
Тіла навколо нас. Характеристики тіла,
їх вимірювання. Мета: ознайомити учнів із
лінійними характеристиками
фізичних і живих тіл ; формувати навички безпечного користування вимірювальними
приладами, вміння визначати масу, об’єм та розміри тіл; розвивати вміння
організовувати свою роботу; виховувати спостережливість. |
Тема. Обчислення масової частки елемента в складі речовини. Розв'язування задач на визначення хімічних формул за масовими частками елементів, що входять до складу речовини Цілі: поглиблення знань учнів про масову частку елемента в складі речовини; удосконалювання практичних навичок обчислення масової частки речовини, розв'язування задач на визначення формули речовини за масовими частками елементів, що входять до складу молекули речовини. Тип уроку: поглиблення і коригування знань, закріплення практичних умінь і навичок. |
Тема. Атомна одиниця маси. Відносна атомна маса хімічних елементів Цілі уроку: розширити знання учнів про періодичну систему елементів; закріпити знання учнів про хімічний 4 елемент, хімічну символіку; ознайомити учнів з поняттям абсолютної та відносної атомної маси, одиницею вимірювання відносної атомної маси — атомною одиницею маси (а.о.м.); навчити визначати відносну атомну масу за періодичною системою "хімічних елементів. Тип уроку: коригування і засвоєння нових знань. |
Тема. Масова частка елементів у речовині Цілі: закріпити знання про хімічні формули й уміння обчислювати відносну молекулярну масу; розширити знання про частки з математики для обчислення масової частки елемента в складі речовини; навчити обчислювати масову частку - елемента в складі складних речовин, використовувати поняття «масова частка» для розв'язання задач на визначення хімічних формул. Тип уроку: поглиблення знань, формування практичних умінь і навичок. |
Тема. Складання формул бінарних сполук за валентністю атомів елементів. Визначення валентності за формулами бінарних сполук Цілі: продовжити формування вмінь на підставі знань валентності складати хімічні формули бінарних сполук і за формулами визначати валентності атомів хімічних елементів; узагальнити й поглибити знання про зміст хімічної формули, склад простих і складних речовин; підготувати учнів до тематичного оцінювання зі знання хімічних формул. Тип уроку: поглиблення і систематизації знань. |
Тема Молекули.
Рух молекул. Дифузія. |
Тема Чисті речовини і суміші. Способи розділення
сумішей. Мета: формувати уявлення про різницю між чистими речовинами і
сумішами, вміння розрізняти чисті речовини і суміші й виокремлювати деякі речовини із сумішей; ознайомити учнів із
основними способами розділення сумішей; розвивати дослідницькі вміння і
навички; виховувати спостережливість, уважність, акуратність. |
Advanced RAR Password Recovery Advanced Archive Password Recovery - программа для восстановления паролей к архивам ARJ, ACE, ZIP/WinZIP, RAR/WinRARAdvanced Archive Password Recovery - программа для восстановления потерянных паролей к архивам. |
Тема. Загальна
характеристика бактерій. Мета. Сформувати в учнів
поняття про бактерії як прокаріотичні організми. Основні поняття і
терміни: мікробіологія,
прокаріоти, бактерії, будова бактеріальної клітини (джгутик, капсула, фотосинтетичні мембрани, пілі або фімбрії, мезосома, клітинна
стінка, плазматична мембрана, рибосоми, запасні поживні речовини,
цитоплазма, кільцева молекула ДНК), коки,
вібріони, бацили, спірили. Обладнання: таблиці
та малюнки із зображенням бактеріальної клітини, різних форм бактерій, підручники,
робочі зошити. |
Тема Атоми і хімічні елементи. Мета: закріпити поняття "речовина”, "атом”, "молекула”, ознайомити
учнів із будовою атома; дати поняття про хімічні елементи; формувати основні
світоглядні ідеї про єдність матеріального світу та багатоманітність його форм;
сприяти формуванню охайності в роботі, дотриманню правил техніки безпеки; розвивати
абстрактне мислення; виховувати комунікативні здібності. |
Тема. Відносна молекулярна маса речовини. її обчислення за хімічною формулою Тип уроку: поглиблення знань, формування вмінь і навичок. Форми роботи: розповідь, самостійна робота, робота в парах. |
Тема Властивості твердих тіл, рідин і газів. Мета: закріпити
поняття про речовину та властивості речовин; формувати вміння визначати
агрегатний стан речовин, розвивати навички самостійної практичної роботи,
виховувати цікавість до дослідницької роботи. |
Ігри та змагання з Правил безпечної поведінки учнів на вулицях і дорогах
|