Урок 1 Тема Вступ. Науки, що вивчають природу - природознавство 6 клас - Конспекти уроків - Каталог файлов - Школа
Воскресенье, 04.12.2016, 10:09
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гость
Освіта
Реклама
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
...
...
Вход на сайт
Block title
Block title
Главная » Файлы » Конспекти уроків » природознавство 6 клас

Урок 1 Тема Вступ. Науки, що вивчають природу
Весь материал в архиве.
Уважаемый посетитель сайта!
Чтобы скачать, Вам нужно кликнуть по рекламе.

16.09.2014, 08:45

Урок 1

Тема  Вступ. Науки, що вивчають природу

Мета: сформувати в учнів первинне уявлення про природознавство як навчальний предмет; дати поняття про науки, які вивчають природу;

           формувати в учнів діалектико-матеріалістичний світогляд, навчати дбайливому ставленні до навколишнього світу.

Тип уроку:формування нових знань.

Методи навчання: словесні, наочні, інтерактивні методи.

Обладнання: картки із завданнями; підручник, календар природи.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Гра „ Давайте познайомимось”

Вчитель наводить приклад, як у вигляді гри познайомитися з учнями . наприклад „ мене звати Тетяна – я талановита” . Кожний учень говорить своє імя  і  відповідно свою характеристику. Тобто яким себе бачить учень.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Вступне слово вчителя.

Все, на чому зупиниться твій погляд, є або витвором природи ( наприклад, кімнатні рослини, твої улюбленці, котик чи песик, пісок на березі річки), або його створила людина ( наприклад , автомобіль, телевізор, меблі, посуд). Природа – це все, що нас оточує, а природознавство – знання людини про природу. Починаючи з цього уроку ми відкриватимемо з вами чарівний світ природознавства, на нас чекають багато  таємниць, про які ми дізнаємось на уроках.

 

 ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Уроки природознавства були  у вас і в початковій школі. Ще тоді ви звернули увагу на те, що у слові «природознавство» два корені.

Метод «Мікрофон»

  • Яке значення кореня «знати»?
  • Яке значення кореня «природа»?
  • Для чого людина вивчає природу?
  • Яку роль відіграє людина для природи?
  • Яку роль відіграє природа для людини?
  • Як саме від людини залежить доля цілого  - усієї природи?
  • Чи завжди людина з розумінням ставиться до природи?
  • Наведіть приклади негативного ставлення людини до природи.

IV. Повідомлення теми, мети уроку.

Людина здавна вивчає природу, адже й вона сама також є її частинкою. За багато століть накопичилось стільки знань про природу, що виникла потреба їх розмежувати. Так утворились окремі науки: астрономія, біологія, географія, фізика, хімія. Всі разом вони дають змогу пізнати природу, сприяють її вдумливому використанню. Тому,  на сьогоднішньому уроці

ми  детально з ними ознайомимось.

V. Вивчення нового матеріалу.

1. Ознайомлення  учнів з підручником «Природознавство»; правилами роботи на уроці; заповнення календаря погоди.

Природознавство, яке ви вивчатимете у 5-му класі, дасть змогу сформувати у вас уявлення про цілісність природи та місце людини в ній, засвоїти знання про Землю та інші небесні тіла, склад та властивості повітря, води, форми поверхні Землі та інші чинники, які впливають на життя на планеті.
Вірними помічниками у вивченні природознавства для вас будуть підручник, робочий зошит та книги для позакласного читання (демонстрування літератури).
Ознайомлення учнів зі структурою підручника, зокрема текстовим компонентом, апаратами організації засвоєння знань та орієнтування.
В робочому зошиті слід виконувати відповідні завдання, записувати незрозумілі слова, вести календар погоди тощо. ( Вимоги до ведення робочого зошита)

2. Прийом « Мудра сова»

 Завдання: Кожна пара отримує по терміну( фізика, хімія, географія, біологія, астрономія). Опрацьовують дві хвилини, потім обговорюють.

3. Прийом «Пошук цікавої інформації»

Завдання: використовуючи додаткову літературу, знайти інформацію про вчених, які досліджували природу.

VI. Закріплення вивченого матеріалу.

Природознавчий диктант ( Додаток1А)

Прийом «Свої та чужі» ( Додаток1 Б)

Прийом «Словничок»

Завдання: склади словничок до вивченої теми.

VII Підсумок уроку.

Оцінювання учнів.

VII Домашнє завдання.

Опрацювати параграф у підручнику; * підготувати повідомлення про відкриття однієї із вивчених наук.

Категория: природознавство 6 клас< | Теги: науки, нова програма, 2014 рік, що вивчають природу, Урок 1 .Вступ
Просмотров: 749 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0