Главная » Файлы » Конспекти уроків » природознавство 5 клас |
В категории материалов: 58 Показано материалов: 21-40 |
Страницы: « 1 2 3 » |
Сортировать по: Просмотрам
|
Чи багато треба Вашій дитині , щоб серйозно захопитися науковими знаннями ? Напевно , Ви скажете багато. А от нашому Зайчику знадобився всього лише один неабиякий подарунок - мікроскоп - від його друга Філіна , щоб зайнятися вивченням Природи і її пристрою. Всі ми знаємо , що Атом - це неподільна частинка. А в нашому фільмі - це ще й один Зайчика , який познайомить його з мікросвітом . Атом розповість , з чого складається все навколо , і чим відрізняється жива матерія від неживої , і як ростуть рослини ! Наші маленькі герої допоможуть змінити ставлення Вашої дитини до знань , збудять інтерес до природничих наук і закладуть в ньому тягу до досліджень. |
Тема Міні - проект «Опале листя: користь чи шкода» Мета: навчити учнів створювати короткочасні проекти; розвивати самостійність, вміння висловлювати свою думку, робити висновки; виховувати взаємоповагу , дисциплінованість. |
Тема Небо і
небесна сфера. Мета: формулювати поняття небесної сфери, осі світу,
полюсів світу, екватора; застосовувати
поняття небесної сфери для побудови карти зоряного неба;
розвивати вміння застосовувати знання основних понять для вирішення
якісних завдань. |
Підсумковий урок по темі «Тіла і
речовини, що оточують людину» |
Тема Повторюваність явищ. Взаємозв’язок явищ у природі. Мета: узагальнити знання учнів про явища природи; ознайомити із взаємозв’язком
явищ у природі; розвивати уважність;
аналітичне мислення; виховувати любов до навколишнього світу. |
Тема Хімічні явища, їх ознаки. Горіння .Гниття. Мета: ознайомити учнів із хімічними явищами, навчити відрізняти їх від
фізичних, закріпити поняття тіла і речовини; показати різноманітність речовин і
хімічних реакцій, їхню роль для живих організмів та життєдіяльності людини. |
Тема Явища природи. Фізичні явища, їх
різноманітність. Мета: формувати в учнів знання про явища природи, їхню
різноманітність; розвивати аналітичні здібності; виховувати повагу до
природознавчих народних знань та народної творчості. |