[ Скачать с сервера (42.5 Kb) ] | 22.03.2015, 17:45 |
Тема: «Здатність води розчиняти інші речовини. Розчини у природі та побуті, приготування розчинів». Мета: сформувати в учнів уявлення про розчини, уміння їх готувати та розрізняти. Завдання: закріпити в учнів знання про властивості води, зокрема її здатність розчиняти речовини; про чисті речовини та суміші; сформувати уявлення про розчини у природі та побуті; формувати вміння готувати розчини, користуватись лабораторним обладнанням, діяти за аналогією; виховувати прагнення до роботи в колективі та чіткої організації робочого місця. Тип уроку: засвоєння вмінь та навичок. Основні поняття і терміни: розчин, розчинник, розчинна та нерозчинна речовина, мірний посуд. Методи і методичні прийоми: словесний (фронтальне опитування, бесіда (підготовча, пояснювальна), розповідь), наочний (демонстрація лабораторного обладнання, дослідів), практичний (виконання дослідів). Обладнання: калійна селітра, плоскодонна колба термостійка (додаток В), корок з тонкою скляною трубкою, вода, штатив, тарілка з льодом, хімічні склянки, білий аркуш паперу, аркуш в клітинку, монети, скляні палички, тарілки пусті; мірний посуд, штативи, терези, важки, шпателі, кухонна сіль, цукор, аміачна селітра, зразки мінеральних вод України; інструктивна картка (додаток 3.3) | |
| |
Просмотров: 604 | Загрузок: 8 | |
«Здатність води розчиняти інші речовини. Розчини у природі та побуті, приготування розчинів»