Главная » Файлы » Конспекти уроків » природознавство 5 клас |
В категории материалов: 58 Показано материалов: 41-58 |
Страницы: « 1 2 3 |
Сортировать по: Просмотрам
Тема
Практична робота №4 Розділення сумішей. Очищення забрудненої кухонної
солі. Мета: закріпити знання учнів про способи розділення сумішей;
навчитись розділяти суміші шляхом відстоювання, випарювання, фільтрування;
очищати забруднену кухонну сіль; розвивати практичні вміння і навички;
виховувати спостережливість. |
Тема Чисті речовини і суміші. Способи розділення
сумішей. Мета: формувати уявлення про різницю між чистими речовинами і
сумішами, вміння розрізняти чисті речовини і суміші й виокремлювати деякі речовини із сумішей; ознайомити учнів із
основними способами розділення сумішей; розвивати дослідницькі вміння і
навички; виховувати спостережливість, уважність, акуратність. |
Тема Різноманітність речовин. Поняття
про прості та складні речовини, неорганічні та органічні речовини. Мета: формувати уявлення про чисті речовини; дати уявлення про прості і
складні, органічні і неорганічні речовини; формувати вміння орієнтуватися в
елементарних термінах хімічної науки; визначати і класифікувати речовину за їх
будовою або складом; аналізувати і систематизувати значний обсяг інформації;
розвивати навички самостійної і групової роботи; виховувати самостійність і
відповідальність. |
Тема Молекули.
Рух молекул. Дифузія. |
Тема Атоми і хімічні елементи. Мета: закріпити поняття "речовина”, "атом”, "молекула”, ознайомити
учнів із будовою атома; дати поняття про хімічні елементи; формувати основні
світоглядні ідеї про єдність матеріального світу та багатоманітність його форм;
сприяти формуванню охайності в роботі, дотриманню правил техніки безпеки; розвивати
абстрактне мислення; виховувати комунікативні здібності. |
Тема Властивості твердих тіл, рідин і газів. Мета: закріпити
поняття про речовину та властивості речовин; формувати вміння визначати
агрегатний стан речовин, розвивати навички самостійної практичної роботи,
виховувати цікавість до дослідницької роботи. |
Тема Речовини. Фізичні властивості речовин. |
Тема Практична робота № 3. Визначення маси та
розмірів різних тіл. Мета: закріпити
знання про вимірювальні прилади; навчитись
користуватись приладами для визначення маси тіл ( терезами) та їхніх розмірів (
вимірювальною лінійкою). |
Тема
Тіла навколо нас. Характеристики тіла,
їх вимірювання. Мета: ознайомити учнів із
лінійними характеристиками
фізичних і живих тіл ; формувати навички безпечного користування вимірювальними
приладами, вміння визначати масу, об’єм та розміри тіл; розвивати вміння
організовувати свою роботу; виховувати спостережливість. |
Тема Міні-проект «Визначні вчені –натуралісти» Мета:
навчити учнів створювати короткочасні
проекти; розвивати самостійність, вміння
висловлювати свою думку, робити висновки; виховувати
взаємоповагу , дисциплінованість. |
Тема
Практичне заняття №2. Ознайомлення з довідковими виданнями з природничих
наук різних типів: енциклопедії, словники,
довідники величин, атласи географічних карт, атласи-визначники рослин і тварин,
науково-популярна література природознавчого змісту, хрестоматії з
природознавства, Інтернет-ресурси. Мета: ознайомити учнів із природознавчою
літературою; розвивати
навички самоаналізу та оцінювання запропонованої інформації, розвивати творчі
здібності, уміння використовувати комп’ютерні технології; виховувати цікавість
до довідкової літератури. |
Тема Обладнання для вивчення природи. Мета: ознайомити
учнів із будовою приладів для досліджень явищ та обєктів природи; навчитись
користуватись ними; знати правила роботи із приладами; сформувати поняття про
цінність знань з природознавства для людини; виховувати бережливее ставлення до навколишнього
середовища. |
Методи вивчення природи. |
Вступ. Науки, що вивчають природу |
Календарне планування Природознавство 70 годин |
Загальні
методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у
п’ятих класах загальноосвітніх навчальних закладів |
ПОСТАНОВА від
23 листопада 2011 р. № 1392 Київ стандарту базової і повної загальної середньої освіти |
Затверджено
Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 06.06.2012
р. № 664 «Про затвердження навчальних програм для
загальноосвітніх навчальних закладів ІІ
ступеня»)
Програму підготували: Гільберг Т. Г., Крячко І. П., Сак Т. В., Бєскова Н.
В., Фіцайло С. С. Пояснювальна записка Предмет «Природознавство» в 5 класі
продовжує курс природознавства початкової школи. Передбачається, що здобуття
нових знань, а також узагальнення,
розширення і поглиблення природничих знань, умінь і навичок, набутих у
початковій школі, забезпечать достатню основу для вивчення біології, хімії,
географії, фізики як самостійних предметів у 6-9 класах. |