Четверг, 18.04.2024, 12:26
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гость
Вход на сайт
Block title

Вступ. Науки, що вивчають природу (нова програма)
[ Скачать с сервера (17.0 Kb) ]10.10.2013, 17:31

Урок 1

Тема  Вступ. Науки, що вивчають природу

Мета: сформувати в учнів первинне уявлення про природознавство як навчальний предмет; дати поняття про науки, які вивчають природу;

           формувати в учнів діалектико-матеріалістичний світогляд, навчати дбайливому ставленні до навколишнього світу.

Тип уроку:формування нових знань.

Методи навчання: словесні, наочні, інтерактивні методи.

Обладнання: картки із завданнями; підручник, календар природи.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Гра „ Давайте познайомимось”

Вчитель наводить приклад, як у вигляді гри познайомитися з учнями . наприклад „ мене звати Тетяна – я талановита” . Кожний учень говорить своє імя  і  відповідно свою характеристику. Тобто яким себе бачить учень.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Вступне слово вчителя.

Все, на чому зупиниться твій погляд, є або витвором природи ( наприклад, кімнатні рослини, твої улюбленці, котик чи песик, пісок на березі річки), або його створила людина ( наприклад , автомобіль, телевізор, меблі, посуд). Природа – це все, що нас оточує, а природознавство – знання людини про природу. Починаючи з цього уроку ми відкриватимемо з вами чарівний світ природознавства, на нас чекають багато  таємниць, про які ми дізнаємось на уроках.


 ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Уроки природознавства були  у вас і в початковій школі. Ще тоді ви звернули увагу на те, що у слові «природознавство» два корені.

Метод «Мікрофон»

-         Яке значення кореня «знати»?

-         Яке значення кореня «природа»?

Категория: природознавство 5 клас | Добавил: pasha
Просмотров: 6930 | Загрузок: 856 | Рейтинг: 2.5/13