[ Скачать с сервера (17.0 Kb) ] | 10.10.2013, 17:31 |
Урок
1 Тема Вступ. Науки, що вивчають природу Мета:
сформувати в учнів первинне
уявлення про природознавство як навчальний предмет; дати поняття про науки, які
вивчають природу; формувати в учнів
діалектико-матеріалістичний світогляд, навчати дбайливому ставленні до
навколишнього світу. Тип уроку:формування нових знань. Методи навчання: словесні, наочні, інтерактивні методи. Обладнання: картки із завданнями; підручник, календар природи. Хід уроку І.
Організаційний момент Гра „ Давайте
познайомимось” Вчитель
наводить приклад, як у вигляді гри познайомитися з учнями . наприклад „ мене
звати Тетяна – я талановита” . Кожний учень говорить своє імя і
відповідно свою характеристику. Тобто яким себе бачить учень. ІІ.
Мотивація навчальної діяльності Вступне слово вчителя. Все,
на чому зупиниться твій погляд, є або витвором природи ( наприклад, кімнатні
рослини, твої улюбленці, котик чи песик, пісок на березі річки), або його
створила людина ( наприклад , автомобіль, телевізор, меблі, посуд). Природа –
це все, що нас оточує, а природознавство – знання людини про природу. Починаючи
з цього уроку ми відкриватимемо з вами чарівний світ природознавства, на нас
чекають багато таємниць, про які ми
дізнаємось на уроках. ІІІ.
Актуалізація опорних знань. Уроки природознавства
були у вас і в початковій школі. Ще тоді
ви звернули увагу на те, що у слові «природознавство» два корені. Метод «Мікрофон» -
Яке значення кореня
«знати»? - Яке значення кореня «природа»? | |
| |
Просмотров: 6930 | Загрузок: 856 | |
Вступ. Науки, що вивчають природу (нова програма)