[ Скачать с сервера (42.0 Kb) ] | 22.03.2015, 17:17 |
Тема: «Вивчення природи людиною. Значення знань про природу в життєдіяльності людини». Мета: сформувати у п'ятикласників знання про науки, що займаються вивченням тіл та явищ природи, способи дослідження природи людиною та значущість природничих знань для и життєдіяльності. Завдання: 1.сформувати в учнів знання про природничі науки, методи досліджень природи; 2. довести учням важливість природничих досліджень для життєдіяльності людини; 3. формувати пізнавальну самостійність та вміння аналізувати навчальний матеріал. Тип уроку: комбінований. Основні поняття і терміни: природничі науки, біологія, географія, фізика, астрономія, хімія, методи досліджень, вимірювання, спостереження, експеримент, моделювання, прилади природодослідника. 1 Методи і методичні прийоми: словесний (фронтальне опитування, бесіда, розповідь, пояснення, робота з підручником), наочний (демонстрація наочності), практичний (робота в зошитах). Обладнання: прилади природодослідника, підручник, робочий зошит. Л1тература для вчителя: №№ 1,2,4,5,6,10,12,14,17,20,21 | |
| |
Просмотров: 582 | Загрузок: 8 | |
«Вивчення природи людиною. Значення знань про природу в життєдіяльності людини».