Главная » Файлы » Конспекти уроків » хімія 7 |
В категории материалов: 29 Показано материалов: 21-29 |
Страницы: « 1 2 |
Сортировать по: Просмотрам
Тема. Закон як форма наукових знань. Закон збереження маси Цілі: пояснити закон збереження маси речовини як один з основних законів; показати роль учених –хіміків А. Лавуазьє, М. В. Ломоносова у відкритті цього закону/пояснити значення закону збереження маси речовини в хімії як однієї з форм наукових знань про природу; дати поняття про хімічні рівняння як підтвердження закону збереження маси речовин; почати формування вмінь складання рівнянь хімічних реакцій. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. |
Тема. Відносна молекулярна маса речовини. її обчислення за хімічною формулою Тип уроку: поглиблення знань, формування вмінь і навичок. Форми роботи: розповідь, самостійна робота, робота в парах. |
Тема. Валентність хімічних елементів Обладнання: періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва. |
Тема. Атомна одиниця маси. Відносна атомна маса хімічних елементів Цілі уроку: розширити знання учнів про періодичну систему елементів; закріпити знання учнів про хімічний 4 елемент, хімічну символіку; ознайомити учнів з поняттям абсолютної та відносної атомної маси, одиницею вимірювання відносної атомної маси — атомною одиницею маси (а.о.м.); навчити визначати відносну атомну масу за періодичною системою "хімічних елементів. Тип уроку: коригування і засвоєння нових знань. |
Тема. Складання формул бінарних сполук за валентністю атомів елементів. Визначення валентності за формулами бінарних сполук Цілі: продовжити формування вмінь на підставі знань валентності складати хімічні формули бінарних сполук і за формулами визначати валентності атомів хімічних елементів; узагальнити й поглибити знання про зміст хімічної формули, склад простих і складних речовин; підготувати учнів до тематичного оцінювання зі знання хімічних формул. Тип уроку: поглиблення і систематизації знань. |
Тема. Розмаїтість речовин. Метали й неметали Цілі уроку: ввести поняття про різноманіття речовин; дати початкову класифікацію елементів на метали й неметали, їх поширення в природі; навчити розрізняти металічні й неметалічні елементи за їх положенням у періодичній системі; показати істотну відмінність фізичних і хімічних властивостей металів і неметалів. Тин уроку: комбінований. |
Тема. Поняття про періодичну систему хімічних елементів Д. І. Менделєєва Цілі уроку: ознайомити учнів з будовою періодичної системи хімічних елементів Д. І. Менделєєва; сформувати початкові навички визначення положення хімічного елемента в періодичній системі; продовжити знайомство із символами й назвами елементів за сучасною українською номенклатурою. Тип уроку: комбінований. Форми роботи: фронтальна бесіда, хімічний диктант, розповідь, самостійна робота. Обладнання: періодична система хімічних елементів Д. Т. Менделєєва. |
Тема. Поняття про оксиди. Окиснення. Горіння. Умови виникнення та припинення горіння Цілі: розширити уявлення про оксиди як продукти горіння, процес горіння, мимовільне окиснення; пояснити умови виникнення та припинення горіння, механізм дії засобів пожежогасіння, заходи протипожежної безпеки в побуті й на виробництві; розвивати вміння складати рівняння хімічних реакцій взаємодії кисню з простими речовинами; поглибити знання про склад складних речовин на прикладі оксидів; удосконалювати навички складання бінарних сполук. Тип уроку: поглиблення знань. Форми роботи: групова та індивідуальна форми роботи, бесіда. Обладнання: періодична система хімічних елементів, опорна схема «Кисень». |
Тема. Кругообіг кисню в природі. Використання кисню, його біологічна роль Цілі: узагальнити й систематизувати знання учні в про хімічний елемент Оксиген і просту речовину кисень; розглянути поширення кисню в природі, кругообіг кисню в природі; з'ясувати біологічну роль кисню; визначити рівень "засвоєння основних понять, навичок складання хімічних рівнянь, що відбивають хімічні властивості кисню. Тип уроку: засвоєння і систематизація знань. Форми роботи: фронтальне опитування, робота з підручником, робота зі-схеМою «Кругообіг кисню в природі», письмова самостійна робота. |