Главная » Файлы |
Всего материалов в каталоге: 610 Показано материалов: 1-20 |
Страницы: 1 2 3 ... 30 31 » |
Тема Міні - проект «Опале листя: користь чи шкода» Мета: навчити учнів створювати короткочасні проекти; розвивати самостійність, вміння висловлювати свою думку, робити висновки; виховувати взаємоповагу , дисциплінованість. |
Тема Міні-проект «Визначні вчені –натуралісти» Мета:
навчити учнів створювати короткочасні
проекти; розвивати самостійність, вміння
висловлювати свою думку, робити висновки; виховувати
взаємоповагу , дисциплінованість. |
Тема Небо і
небесна сфера. Мета: формулювати поняття небесної сфери, осі світу,
полюсів світу, екватора; застосовувати
поняття небесної сфери для побудови карти зоряного неба;
розвивати вміння застосовувати знання основних понять для вирішення
якісних завдань. |
Тема Повторюваність явищ. Взаємозв’язок явищ у природі. Мета: узагальнити знання учнів про явища природи; ознайомити із взаємозв’язком
явищ у природі; розвивати уважність;
аналітичне мислення; виховувати любов до навколишнього світу. |
Вступ. Науки, що вивчають природу |
Тема Хімічні явища, їх ознаки. Горіння .Гниття. Мета: ознайомити учнів із хімічними явищами, навчити відрізняти їх від
фізичних, закріпити поняття тіла і речовини; показати різноманітність речовин і
хімічних реакцій, їхню роль для живих організмів та життєдіяльності людини. |
Інструкції з техніки безпеки під час проведення практичних та лабораторних робіт з хімії . 7 клас |
Методи вивчення природи. |
Тема Явища природи. Фізичні явища, їх
різноманітність. Мета: формувати в учнів знання про явища природи, їхню
різноманітність; розвивати аналітичні здібності; виховувати повагу до
природознавчих народних знань та народної творчості. |
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА Трудове навчання. 5-9 класи Нова редакція |
УРОКИ ТЕХНІЧНОЇ ПРАЦІ В 6 КЛАСІ ЗА НОВОЮ ПРОГРАМОЮ |
Календарні плани 7 клас |
Українські народні страви Позакласний захід. |
Тема. Вплив умов середовища на проростання насіння. Ріст і розвиток рослин.
Мета. Повторити з курсу
природознавства, як умови середовища впливають на проростання насіння,
розширити знання учнів про ріст і розвиток рослин. Основні поняття і терміни: ріст, розвиток, вологість, температура, освітленість. Обладнання: Результати досліду про проростання насіння квасолі,
схеми, малюнки на дошці, робочі зошити, підручник. Тип уроку: засвоєння нових знань. |
Тема
Практичне заняття №2. Ознайомлення з довідковими виданнями з природничих
наук різних типів: енциклопедії, словники,
довідники величин, атласи географічних карт, атласи-визначники рослин і тварин,
науково-популярна література природознавчого змісту, хрестоматії з
природознавства, Інтернет-ресурси. Мета: ознайомити учнів із природознавчою
літературою; розвивати
навички самоаналізу та оцінювання запропонованої інформації, розвивати творчі
здібності, уміння використовувати комп’ютерні технології; виховувати цікавість
до довідкової літератури. |
Тема Різноманітність речовин. Поняття
про прості та складні речовини, неорганічні та органічні речовини. Мета: формувати уявлення про чисті речовини; дати уявлення про прості і
складні, органічні і неорганічні речовини; формувати вміння орієнтуватися в
елементарних термінах хімічної науки; визначати і класифікувати речовину за їх
будовою або складом; аналізувати і систематизувати значний обсяг інформації;
розвивати навички самостійної і групової роботи; виховувати самостійність і
відповідальність. |
Календарне планування Природознавство 70 годин |
Підсумковий урок по темі «Тіла і
речовини, що оточують людину» |
Тема. Закон як форма наукових знань. Закон збереження маси Цілі: пояснити закон збереження маси речовини як один з основних законів; показати роль учених –хіміків А. Лавуазьє, М. В. Ломоносова у відкритті цього закону/пояснити значення закону збереження маси речовини в хімії як однієї з форм наукових знань про природу; дати поняття про хімічні рівняння як підтвердження закону збереження маси речовин; почати формування вмінь складання рівнянь хімічних реакцій. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. |
Тема. Внутрішня будова стебла. Лабораторна
робота № 5. Внутрішня будова стебла у зв'язку з його функціями. Мета. Ознайомити учнів із внутрішньою будовою
стебла, видами тканин, що входять до складу стебла, показати взаємозв'язок будови стебла і
функцій, які воно виконує. Основні поняття і терміни: річні кільця, деревина, луб, серцевина, первинна
кора, ситоподібні трубки, судини, камбій. Обладнання: розпил сосни, мікропрепарат "Поперечний
розріз гілки липи", таблиці та малюнки підручника, мікроскоп, лупа. Методи і методичні прийоми: словесні
(розповідь, пояснення, бесіда, розповідь з елементами бесіди); наочні
(демонстрація обладнання); репродуктивні (бесіда) та пошукові (евристична
бесіда, створення та розв'язування проблемних ситуацій). Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок. |