Главная » Файлы » Конспекти уроків » біологія 7 |
В категории материалов: 48 Показано материалов: 41-48 |
Страницы: « 1 2 3 |
Сортировать по: Просмотрам
Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини |
Контрольна робота з теми «Різноманітність рослин» |
Контрольна робота з теми «Різноманітність рослин» |
Тема. Корисні бактерії. Мета. Сформувати в учнів поняття про користь бактерій для людини. Основні поняття і терміни: азотфіксуючі бактерії, спіруліна, біотехнологія, генна інженерія. Обладнання: зображення бактерій, пляшка оцту спиртового, молочнокислі продукти з написами про лактобактерії на упаковках, таблетки "Стрептоцид", тетрациклінова мазь, таблетки спіруліни. Методи і методичні прийоми: словесні (розповідь, бесіда, розповідь з елементами бесіди), наочні (демонстрація обладнання); репродуктивні (бесіда) та пошукові (евристична бесіда, створення та розв'язування проблемних ситуацій); самостійна робота учнів з підручником. Тип уроку: комбінований. |
Мета. Сформувати в учнів знання про бактерії, які спричиняють хвороби рослин, тварин і людини, та засоби профілактики цих захворювань; пояснити правила
зберігання харчових продуктів і правила
особистої гігієни. Основні
поняття і терміни: бактерії-сапрофіти, хвороботворні, дифтерія, туберкульоз, кашлюк, тиф, правець,
холера, крапельна інфекція. Методи і методичні прийоми: словесні (розповідь, бесіда
(підготовча), розповідь
з елементами бесіди); наочні (демонстрація обладнання); репродуктивні (бесіда) та
пошукові (евристична бесіда, створення та розв'язування проблемних ситуацій); самостійна робота
учнів з підручником. Обладнання: зразки продуктів харчування людини з етикетками чи просто упаковки від них (молоко довготривалого зберігання (Т-молоко), шоколад, сік, сирок глазурований, сир
фасований тощо), гілка дерева, нитки. Тип уроку, комбінований. |
Тема. Загальна
характеристика бактерій. Мета. Сформувати в учнів
поняття про бактерії як прокаріотичні організми. Основні поняття і
терміни: мікробіологія,
прокаріоти, бактерії, будова бактеріальної клітини (джгутик, капсула, фотосинтетичні мембрани, пілі або фімбрії, мезосома, клітинна
стінка, плазматична мембрана, рибосоми, запасні поживні речовини,
цитоплазма, кільцева молекула ДНК), коки,
вібріони, бацили, спірили. Обладнання: таблиці
та малюнки із зображенням бактеріальної клітини, різних форм бактерій, підручники,
робочі зошити. |
Тема. Вплив умов середовища на проростання насіння. Ріст і розвиток рослин.
Мета. Повторити з курсу
природознавства, як умови середовища впливають на проростання насіння,
розширити знання учнів про ріст і розвиток рослин. Основні поняття і терміни: ріст, розвиток, вологість, температура, освітленість. Обладнання: Результати досліду про проростання насіння квасолі,
схеми, малюнки на дошці, робочі зошити, підручник. Тип уроку: засвоєння нових знань. |
Тема. Внутрішня будова стебла. Лабораторна
робота № 5. Внутрішня будова стебла у зв'язку з його функціями. Мета. Ознайомити учнів із внутрішньою будовою
стебла, видами тканин, що входять до складу стебла, показати взаємозв'язок будови стебла і
функцій, які воно виконує. Основні поняття і терміни: річні кільця, деревина, луб, серцевина, первинна
кора, ситоподібні трубки, судини, камбій. Обладнання: розпил сосни, мікропрепарат "Поперечний
розріз гілки липи", таблиці та малюнки підручника, мікроскоп, лупа. Методи і методичні прийоми: словесні
(розповідь, пояснення, бесіда, розповідь з елементами бесіди); наочні
(демонстрація обладнання); репродуктивні (бесіда) та пошукові (евристична
бесіда, створення та розв'язування проблемних ситуацій). Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок. |