[ Скачать с сервера (83.0 Kb) ] | 23.04.2015, 08:43 |
Природознавство 5 кл. Дата:__________________ Урок №___ Різноманітність середовищ життя. Наземно – повітряне середовище, пристосування живих організмів до життя у ньому Мета - навчальна: сформувати в учнів знання про різноманітність середовищ життя, докладніше з'ясувати особливості наземно-повітряного середовища, чинники, що забезпечують життєдіяльність організмів та пристосування до них, розкрити вплив умов існування на розвиток живих організмів; - розвивальна: розвивати вміння аргументувати думку, робити висновки, розвивати вміння та навички спостерігати за об'єктами природи, узагальнювати матеріал, вибирати головне, прагнення досліджувати навколишній світ, формувати науковий світогляд, творче мислення, продовжити формувати вміння працювати з різноманітними джерелами знань; - виховна: формувати в учнів ціннісне ставлення до живих організмів, виховувати бережне ставлення до навколишнього середовища — як місця життя організмів. Тип уроку: вивчення й первинного закріплення нових знань. Обладнання: підручник, зошити, відеоматеріали з Інтернет-ресурсів. Очікувані результати: учні дізнаються про пристосування організмів до умов наземно-повітряного середовища, мешканців цього середовища. | |
| |
Просмотров: 525 | Загрузок: 6 | |
Наземно – повітряне середовище, пристосування живих організмів до життя у ньому