МОТИВАЦІЯ УСПІХУ І БОЯЗНЬ НЕВДАЧІ» (для учнів 8—9-х класів) - Мои файлы - Каталог файлов - Школа
Вторник, 06.12.2016, 04:53
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гость
Освіта
Реклама
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
...
...
Вход на сайт
Block title
Block title
Главная » Файлы » Мои файлы

МОТИВАЦІЯ УСПІХУ І БОЯЗНЬ НЕВДАЧІ» (для учнів 8—9-х класів)
Весь материал в архиве.
Уважаемый посетитель сайта!
Чтобы скачать, Вам нужно кликнуть по рекламе.

22.03.2015, 13:22

МОТИВАЦІЯ УСПІХУ І БОЯЗНЬ НЕВДАЧІ» (для учнів 8—9-х класів)

Інструкція: Шановний старшокласнику! Прочитай наведені нижче дум­ки і виріши, які з них стосуються тебе і, якщо ти з ними згоден, — поряд напиши «так». Якщо думка тебе не стосується, то напиши поряд «ні». Будь відвертий. 

1.Включаючись у роботу, я, як правило, оптимістично сподіваюся на успіх. 

2. В діяльності я звичайно активний.

3. Я схильний до вияву ініціативності.

4. При виконанні відповідальних завдань я прагну по можливості знайти причини, щоб відмовитися від них.

5. Я часто вибираю крайнощі: або надто легкі завдання, або нереалістично високі за складністю.                                                      

  6. При зустрічі з перешкодами я, як правило, не відступаю, а шукаю спо­соби їх подолання.

7. При чергуванні успіхів і невдач я схильний до переоцінки своїх ус­піхів.

8. Продуктивність діяльності в основному залежить від моєї власної цілес­прямованості, а не від зовнішнього контролю.

9.  При виконанні достатньо важких завдань, в умовах обмеження часу, моя результативність діяльності погіршується.

10. Я схильний виявляти наполегливість у досягненні мети.

11. Я схильний планувати своє майбутнє на досить віддалену перспективу.

12. Якщо я ризикую, то швидше з розумом, а не відчайдушне.

13. Я не дуже настирний у досягненні мети, особливо якщо відсутній зов­нішній контроль.

14. Я вважаю за краще ставити перед собою середні за складністю або тро­хи завищені, але досяжні цілі, ніж нереалістично високі.

15. Уразі невдачі при виконанні якого-небудь завдання його привабливість для мене, як правило, знижується.

16. При чергуванні успіхів і невдач я схильний до переоцінки своїх не­вдач.

17. Я вважаю за краще планувати своє майбутнє лише на найближчий час.

18. При роботі в умовах обмеження часу результативність моєї діяльності поліпшується, навіть якщо завдання досить важке.

19. У разі невдачі при виконанні чого-небудь від поставленої цілі я, як правило, не відмовляюся.

20. Якщо я завдання вибрав собі сам, то у разі невдачі його привабливість для мене ще більше зростає.

Дякуємо за відповіді на питання анкети!

Ключ до опитувапьника А.А. Реана:

в архиві

Категория: Мои файлы< | Теги: Мотивація, НЕВДАЧІ, боязнь, Успіху, » (для учнів 8—9-х класів), тест
Просмотров: 77 | Загрузок: 1 | Рейтинг: 0.0/0