[ Скачать с сервера (13.8 Kb) ] | 22.03.2015, 13:22 |
МОТИВАЦІЯ УСПІХУ І БОЯЗНЬ НЕВДАЧІ» (для учнів 8—9-х класів) Інструкція: Шановний старшокласнику! Прочитай наведені нижче думки і виріши, які з них стосуються тебе і, якщо ти з ними згоден, — поряд напиши «так». Якщо думка тебе не стосується, то напиши поряд «ні». Будь відвертий. 1.Включаючись у роботу, я, як правило, оптимістично сподіваюся на успіх. 2. В діяльності я звичайно активний. 3. Я схильний до вияву ініціативності. 4. При виконанні відповідальних завдань я прагну по можливості знайти причини, щоб відмовитися від них. 5. Я часто вибираю крайнощі: або надто легкі завдання, або нереалістично високі за складністю. 6. При зустрічі з перешкодами я, як правило, не відступаю, а шукаю способи їх подолання. 7. При чергуванні успіхів і невдач я схильний до переоцінки своїх успіхів. 8. Продуктивність діяльності в основному залежить від моєї власної цілеспрямованості, а не від зовнішнього контролю. 9. При виконанні достатньо важких завдань, в умовах обмеження часу, моя результативність діяльності погіршується. 10. Я схильний виявляти наполегливість у досягненні мети. 11. Я схильний планувати своє майбутнє на досить віддалену перспективу. 12. Якщо я ризикую, то швидше з розумом, а не відчайдушне. 13. Я не дуже настирний у досягненні мети, особливо якщо відсутній зовнішній контроль. 14. Я вважаю за краще ставити перед собою середні за складністю або трохи завищені, але досяжні цілі, ніж нереалістично високі. 15. Уразі невдачі при виконанні якого-небудь завдання його привабливість для мене, як правило, знижується. 16. При чергуванні успіхів і невдач я схильний до переоцінки своїх невдач. 17. Я вважаю за краще планувати своє майбутнє лише на найближчий час. 18. При роботі в умовах обмеження часу результативність моєї діяльності поліпшується, навіть якщо завдання досить важке. 19. У разі невдачі при виконанні чого-небудь від поставленої цілі я, як правило, не відмовляюся. 20. Якщо я завдання вибрав собі сам, то у разі невдачі його привабливість для мене ще більше зростає. Дякуємо за відповіді на питання анкети! Ключ до опитувапьника А.А. Реана: в архиві | |
| |
Просмотров: 575 | Загрузок: 6 | |
МОТИВАЦІЯ УСПІХУ І БОЯЗНЬ НЕВДАЧІ» (для учнів 8—9-х класів)