[ Скачать с сервера (23.2 Kb) ] | 23.03.2015, 10:13 |
Ґрунт. Склад ґрунту. Різноманітність ґрунтів. Практична робота №5 «Дослідження складу та властивостей ґрунту» Цілі уроку: — навчальна — визначивши поняття «ґрунт» разом з учнями, з'ясувати склад ґрунту та його основні властивості в ході виконання практичної роботи; — розвиваюча — підкреслити, що ґрунт займає про — виховна — визначити місце ґрунтів у житті людини Основні поняття: вивітрювання, ґрунт, гумус (перегній), торф, ґрунти — чорноземи, піщані, глинисті, каштанові, підзолисті й солончакові.
Методи уроку: словесний (бесіда), наочний (робота з рисунками в підручнику), практичний (виконання практичної роботи №5). Обладнання: лабораторна електроплитка, ґрунт (3 порції), металева сковорідка, лист або коробочка з низькими бортиками для прожарювання ґрунту, склянка, вода, паличка для перемішування або чайна ложка, скельце. Тип уроку: комбінований. Міжпредметні природознавство (5 клас), географія (6 клас), фізична зв'язки: географія України (8 клас). Структура уроку І. Перевірка домашнього завдання II. Повідомлення теми, цілей і завдань уроку III. Актуалізація опорних знань учнів, їхнього попереднього IV. Викладення основного матеріалу
1. Дослід 1. Підтвердження наявності у ґрунті води. 2. Дослід 2. Підтвердження наявності у ґрунті гумусу. 3. Дослід З, Підтвердження наявності у ґрунті гірських 4. Дослід 4, Підтвердження наявності у ґрунті повітря. 5. Коротка характеристика деяких видів ґрунтів. VI. Домашнє завдання | |
| |
Просмотров: 784 | Загрузок: 7 | |
Ґрунт. Склад ґрунту. Різноманітність ґрунтів. Практична робота №5 «Дослідження складу та властивостей ґрунту»