[ Скачать с сервера (20.4 Kb) ] | 23.03.2015, 09:20 |
Хвощі, плауни — Мета: ознайомити учнів з представниками плаунів та хвощів, циклами їхнього розвитку, поширенням, зовнішньою будовою; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, робити логічні висновки, проводити самостійні спостереження; удосконалювати навички самостійної роботи з підручником; виховувати бережливе ставлення до природи. — Очікувані результати: учні називають середовища існування хвощів і плаунів, місце утворення в них спор; наводять приклади хвощів, плаунів; описують будову їх тіла; пояснюють розмноження плаунів і хвощів; характеризують значення цих рослин у природі. — Обладнання та матеріали: таблиця, підручник 1. Організаційний момент Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку. 2. Перевірка домашнього завдання й актуалізація опорних знань учнів 2.1. Індивідуальна робота учнів за картками. 2.2. Конкурс сенканів (за результатами домашнього завдання). 2.3. «Шпаргалка з помилками». Учні обмінюються «шпаргалками», знаходять і виправляють у них помилки. 2.4. «Біологічні задачі». 1. Береза в лісах досягає 20–30 м заввишки, а на торф’яних болотах вона не перевищує 5–10 м. І взагалі на болотах більшість рослин є низькорослими. Поясніть це явище. 2. На торф’яних болотах можна натрапити на росичку — дуже цікаву рослину, яка живиться комахами. Поясніть, чому росичка живиться таким чином. | |
| |
Просмотров: 634 | Загрузок: 11 | |
Хвощі, плауни