[ Скачать с сервера (21.5 Kb) ] | 23.03.2015, 10:16 | |||
Екосистеми своєї місцевості — ліс, степ та прісна водойма. Використання людиною природних екосистем. Охорона екосистем
— навчальна — ознайомити учнів зі складом та особ — розвиваюча — закласти основу для подальшого ви — виховна — прищеплювати учням дбайливе ставлен тіньовитривалі й засухостійкі рослини, заповідник, планктон. словесний (бесіда), наочний (робота з рисунками в підручнику та навчальними таблицями), порівняльний (порівняння екосистем лісу й степу). Обладнання: карта «Заповідний фонд України», таблиці «Тваринний світ мішаних лісів Євразії», «Тваринний світ степів Євразії», «Тваринний світ прісної водойми».
засвоєння нових знань та вмінь. біологія (7 клас), географія (7 клас), фізична географія зв'язки: України (8 клас). Структура уроку І. Перевірка домашнього завдання П. Повідомлення теми, цілей і завдань уроку III. Актуалізація опорних знань учнів, їхнього попереднього досвіду IV. Викладення основного матеріалу 1. Екосистема лісу. 2. Екосистема степу. 3. Екосистема прісної водойми. VI. Домашнє завдання | ||||
| ||||
Просмотров: 577 | Загрузок: 7 | |
Екосистеми своєї місцевості — ліс, степ та прісна водойма. Використання людиною природних екосистем. Охорона екосистем