[ Скачать с сервера (21.5 Kb) ] | 23.03.2015, 10:15 | |
Тема. Екосистема. Харчові ланцюги. Практична робота №3 «Складання харчового ланцюга в екосистемі акваріума» Цілі уроку: — навчальна — сформувати в учнів уявлення про те, що таке екосистема, чим вона відрізняється від інших систем, а також у чому полягають особливості природних і штучних екосистем, навчити складати харчові ланцюги для певної екосистеми; — розвиваюча — разом із учнями зробити висновок — виховна — ще раз підкреслити залежність усіх живих Основні поняття: екосистема, кругообіг речовин, кругообіг енергії, харчовий ланцюг.
Методи уроку: словесний (бесіда), наочний {рисунки в підручнику), практичний (складання харчового ланцюга). Обладнання: Тип уроку: Міжпредметні природознавство (5 клас), біологія (7 клас), географія зв'язки: (6 клас). Структура уроку І. Повідомлення теми, цілей і завдань уроку II. Актуалізація опорних знань учнів, їхнього попереднього досвіду III. Викладення основного матеріалу 1. Поняття екосистеми, природні та штучні екосистеми. 2. Відмінність екосистеми від інших живих систем. 3. Кругообіг речовин та енергії як перша ознака екосистеми. 4. Взаємозв'язок між організмами екосистеми через 5. Що таке харчовий ланцюг. 6. Виконання учнями практичної роботи А£3 після IV. Підбиття підсумків уроку V. Домашнє завдання | ||
| ||
Просмотров: 605 | Загрузок: 6 | |
Екосистема. Харчові ланцюги. Практична робота №3 «Складання харчового ланцюга в екосистемі акваріума»