[ Скачать с сервера (23.6 Kb) ] | 23.03.2015, 11:37 |
Цілісність природи. Роль природничих знань у формуванні наукової картини світу Цілі уроку: — навчальна — продовжити формування в учнів уявлень про цілісність природи, спільності та відмінності живем і неживої природи, пригадати основні компоненти природи, приклади взаємозв'язків у природі; — розвиваюча — навчити школярів сприймати приро — виховна — виховувати любов та дбайливе ставлення Основні поняття: природа, компоненти природи, система, цілісність, орбіта, закон всесвітнього тяжіння, харчові ланцюги. Методи уроку: словесний (бесіда), порівняльний, узагальнювальний, частково пошуковий. Тип уроку: узагальнення та систематизація знань. Обладнання: навчальні таблиці або фільми про цілісність природи. Міжпредметні біологія (7 клас), географія (6 клас), хімія (8 клас), фі-зв'язки: зика (7 клас), екологія. Структура уроку І. Перевірка домашнього завдання II. Повідомлення теми, цілей і завдань уроку III. Актуалізація опорних знань учнів, їхнього попереднього IV. Викладення основного матеріалу
1. Закон всесвітнього тяжіння. 2. Основні хімічні елементи в живій і неживій природі. 3. Перетворення енергії. 4. Кругообіг речовин та харчові ланцюги. 217
5. Подразливість як головна відмінність живої і неживої природи. V. Підбиття підсумків уроку VI. Домашнє завдання | |
| |
Просмотров: 460 | Загрузок: 3 | |
Цілісність природи. Роль природничих знань у формуванні наукової картини світу