БІОСФЕРА — НАЙБІЛЬША ЖИВА СИСТЕМА. УЗАГАЛЬНЕННЯ - природознавство 6 клас - Конспекти уроків - Каталог файлов - Школа
Вторник, 24.01.2017, 21:08
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гость
Освіта
Реклама
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
...
...
Вход на сайт
Block title
Block title
Главная » Файлы » Конспекти уроків » природознавство 6 клас

БІОСФЕРА — НАЙБІЛЬША ЖИВА СИСТЕМА. УЗАГАЛЬНЕННЯ
Весь материал в архиве.
Уважаемый посетитель сайта!
Чтобы скачать, Вам нужно кликнуть по рекламе.

23.03.2015, 10:09

БІОСФЕРА — НАЙБІЛЬША ЖИВА СИСТЕМА. УЗАГАЛЬНЕННЯ

 

ЗАПИТАННЯ Й ЗАВДАННЯ ПОЧАТКОВОГО РІВНЯ (1-3 БАЛИ)

Гра «Хто більше?»

Учням пропонується записати в зошитах терміни, які використовувалися в цій темі. Через 2—3 хвилини вчитель зупиняє запис слів. Далі він пропонує одному з учнів (краще починати з опитування тих, чиї навчальні досягнення не перевищують 4—6 балів) зачитати записані слова. Інші учні викреслюють у своїх записах назви, які повторюються. Учень, у якого було записано най­більше термінів, перемагає.

Програма передбачає ознайомлення та використання учнями нижче на­ведених термінів за окремими параграфами теми.

Склад і межі біосфери

Атмосфера, гідросфера, літосфера, біосфера, вид, зовнішні зв'язки системи, внутрішні зв'язки системи, кругообіг речовин.

Зміни в біосфері під впливом людської діяльності

Терикони, парниковий ефект, кислотні дощі.

Розмаїтість живих організмів у біосфері

Царства, віруси, бактерії, гриби, рослини, тварини, мікроорганізми, шап­кові гриби, дріжджі, хлорофіл, фотосинтез.

Охорона біосфери, Червона книга України

Грінпіс, Всесвітній фонд охорони дикої природи, Червона книга, природні заповідники, біосферні заповідники, природні національні парки, заказники, види, що зникають або вимирають.

Узагальнення

Закони природи, астрономія, біологія, географія, фізика, хімія, екологія, природничі науки.

^^Н Термінологічний диктант

Учитель заздалегідь пише на дошці пронумерований перелік термінів, зна­ння яких він буде перевіряти. Учні у своїх зошитах або на окремих аркушах готують колонки чисел за кількістю термінів, написаних на дошці. Далі вчи­тель диктує визначення термінів, але не в тій послідовності, як вони написані на дошці. Завдання учнів — визначити, про який термін ідеться, знайти його в переліку, написаному на дошці, й поставити його порядковий номер із дошки навпроти номера по порядку, під яким його прочитав учитель.

Категория: природознавство 6 клас< | Теги: система, БІОСФЕРА, узагальнення, НАЙБІЛЬША, жива
Просмотров: 136 | Загрузок: 2 | Рейтинг: 0.0/0