Пятница, 19.04.2024, 07:39
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гость
Вход на сайт
Block title

«Умови існування організмів. Пристосування організмів до умов існування та їх вплив на життєдіяльність».
[ Скачать с сервера (71.5 Kb) ]22.03.2015, 18:17

Тема: «Умови існування організмів. Пристосування організмів до умов існування та їх вплив на життєдіяльність». Мета: сформувати в учнів знання про умови існування та їх вплив на життєдіяльність організмів, особливості пристосування до них. Завдання: закріпити знання учнів про царства живої природи, отримані з початкової школи, їх представників; сформувати в учнів знання про умови, що забезпечують життєдіяльність організмів та пристосування до них; розкрити значення впливу умов існування на розвиток живих організмів; розвивати вміння аргументувати думку, робити висновки; формувати в учнів ціннісне ставлення до живих організмів. Тип уроку: комбінований. Основні поняття і терміни: умови життя. Методи і методичні прийоми: словесний (фронтальне (індивідуальне) опитування, бесіда (підготовча, пояснювальна, контрольно-перевірна), розповідь, робота з підручником), наочний (демонстрація обладнання), практичний (робота з зошитом). Обладнання: фотографії сосен, що зростають у затінку та поодинокої сосни, картини (фотографії) із зображенням живих організмів (верблюжа колючка, молодило, окунь, чапля), діапозитиви й картини із зображенням слона, буйвола, білого ведмедя, тюленя, яка, куниці, північного оленя, кулана, песця, картини й таблиці, де зображені підбіл (мати-й-мачуха), калюжниця, біле латаття, рис, просо, ковила, сосна тощо та середовище їх існування, гербарії (кропиви, чистотілу, шипшини), опудало качки, колекція комах (бджола, джміль), живі об'єкти (кактус, колеус, хлорофітум, традесканція)

Категория: природознавство 5 клас | Добавил: pasha
Просмотров: 725 | Загрузок: 9 | Рейтинг: 0.0/0