[ Скачать с сервера (47.5 Kb) ] | 22.03.2015, 17:57 |
Тема: «Погода і спостереження за нею». Мета: сформувати в учнів знання про погоду, причини її змін, значення її передбачення для людини. Завдання: закріпити в учнів знання про вітер, його роль в утворенні погоди; сформувати в учнів уявлення про погоду, причини утворення хмар та опадів, їх різновиди; ознайомити з роботою метеорологічної служби, її значенням для господарської діяльності людини; розвивати вміння порівнювати, встановлювати головне; заохочувати до праці на географічному майданчику з використанням приладів природодослідника. Тип уроку: комбінований. Основні поняття і терміни: погода, атмосферні опади, опадомір, метеорологія, гідрометеорологічна станція. Методи іметодичні прийоми: словесний (фронтальне (індивідуальне) опитування, бесіда (підготовча, пояснювальна, контрольно-перевірна), розповідь, робота зпідручником),наочний(демонстраціяобладнання), практичний(робота з календарем погоди). Обладнання: епідіаскоп, картиниабомалюнкиіззображеннямхмар,зображенняопадоміра,макетшкільного географічногомайданчика, термометр,флюгер,фотометеорологічногомайданчика, класний календар погоди | |
| |
Просмотров: 713 | Загрузок: 9 | |
«Погода і спостереження за нею».