Запліднення. Ембріональний розвиток людини. Регуляція народжуваності - біологія 9 - Конспекти уроків - Каталог файлов - Школа
Среда, 07.12.2016, 14:29
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гость
Освіта
Реклама
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
...
...
Вход на сайт
Block title
Block title
Главная » Файлы » Конспекти уроків » біологія 9

Запліднення. Ембріональний розвиток людини. Регуляція народжуваності
Весь материал в архиве.
Уважаемый посетитель сайта!
Чтобы скачать, Вам нужно кликнуть по рекламе.

11.02.2015, 07:55

ТЕМА УРОКУ: «Запліднення. Ембріональний розвиток людини.

  Регуляція народжуваності»   (9 клас)

 

Завдання уроку:

 

●  навчальні:     − активізувати основні проблеми теми;

                           − дати поняття про онтогенез та його етапи;

                             − засвоїти знання щодо процесу запліднення, ембріогенезу, сучасні

                              методи контрацепції;

 

●  розвивальні:  − розвиток операції логічного мислення;

                      − удосконалення уміння працювати з додатковою літературою;

                      − розвиток комунікативних умінь.

 

●  виховні:        − розвивати інтелектуальні здібності особистості;

                     −  здійснювати моральне виховання учнів;

                     − виховувати компетентну людину, яка вміє цінувати життя в усіх

                        його проявах.

 

Обладнання: модель-аплікація «Репродуктивна система жінки», дидактичні картки, ватман, маркери, ілюстрації, відеофільм.

 

Тип уроку: комбінований

 

Технологія: особистісно-розвиваюча

 

Методи роботи:

  • пояснювально-ілюстративні,
  • евристичні,
  • модельні,
  • програмовані,
  • проблемно-ігрові.

 

Міжпредметні зв’язки: валеологія, психологія, медицина, хімія, історія.

 

Структура уроку

 

МОДУЛЬ 1:  УСТАНОВОЧНО-МОТИВАЦІЙНИЙ

 

І  Етап організаційний

1  Організаційний момент

2  Позитивна установка на навчальну діяльність.

3  Актуалізація опорних знань учнів (ситуація вільного вибору).

а) тестові завдання (індивідуальні)

б) дидактичні завдання на встановлення відповідності:

− гаметогенез

− будова статевих систем

− характеристика менструального циклу;

в) опитування щодо понятійного мінімуму;

г) робота з моделлю.

 

ІІ   Етап визначення мети

Мотивація навчальної діяльності. Формулювання теми і мети уроку.

Питання продовження людського роду споконвіків було актуальним. Останні досягнення науки дають нам все точніші знання про життя людського тіла. І сьогодні ми розгадаємо таємницю нового життя.

 

МОДУЛЬ 2:  ПРОЕКТНОГО-ДІЯЛЬНІСНИЙ

ІІІ  Етап організації і виконання навчальної діяльності

1. Онтогенез. Періоди онтогенезу (бесіда-розповідь, викреслювання схеми).

2. Запліднення – як початковий етап онтогенезу (розповідь, робота зі словником, складання опорного конспекту).

3. Характеристика ембріонального періоду людини.

 

Проблемне питання.  Що відбувається в організмі під час запліднення та ембріонального розвитку?

 

Перегляд фрагментів відеофільму «Життя перед життям».

Інтерактивна вправа «Пошук інформації».

 

Завдання.  Користуючись алгоритмом , складність міні-доповідь.

 

4. Критичні періоди ембріогенезу.

 

ІV   Етап проектування

1.  Методи планування сім’ї.

Випереджувальне завдання: з підручником та додатковою літературою дослідити основі сучасні засоби контрацепції. Доповісти про результати проектів. (робота в групах, поетапне заповнення таблиці). Групи працюють за видовою різноманітністю засобів.

 

Види контрацепції

Переваги

Недоліки

 

 

 

 

 

2.  Екскурс в історію виникнення. Засновник науки − Карл Ернст Бер (доповідь учня).

 

МОДУЛЬ 3:  РЕФЛЕКСИВНО-ОЦІНУВАЛЬНИЙ

 

V   Етап контрольно-оцінювальний

1.  Осмислення об’єктивних зв’язків і взаємозалежностей.

●  хвилинка цікавої біології «Чи знаєте ви, що…»,

● дослід.

 

Проблемне питання.  Які умови необхідні для розвитку і народження здорової дитини?

2.  Узагальнення знань учнів (диференційоване, ситуація вільного вибору).

●  Дидактичні карти (індивідуальні)

●  Гра «Аукціон» (робота з понятійним мінімумом) «Куб Розумника»

●  Проблемно-виховна вправа «Терези»

 

Завдання.  Висловіть свої думки щодо набуття та втрат у разі утримання від раннього статевого життя.

 

VI  Етап рефлексії

Формування відношення учнів до уроку (кольорово)

 

Любовь – блеск солнечный, дождю идущий вслед,

А похоть – мрак грозы, вослед за блеском света,

Любовь всегда свежа, как яркий вешний свет,

А похоти зима приходит раньше лета;

В любви нет жадности, в обжорстве похоть мрет;

В любви вся истина, а похоть вечно лжет.

(В. Шекспир)

 

VІІ  Домшнє завдання

Опрацювати відповідні параграфи підручника.

* Замітка для дитячої енциклопедії.

 

 

 

 

 

 

 

Категория: біологія 9<
Просмотров: 276 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0