Четверг, 25.04.2024, 22:14
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гость
Вход на сайт
Block title

Сприйняття як початковий етап психічних процесів.
[ Скачать с сервера (39.1 Kb) ]22.03.2015, 11:27

Сприйняття як початковий етап психічних процесів.

Мета. 
Освітня. Ознайомити учнів з найважливішими психічними функціями: відчуття, сприйняття, усвідомлення, увага; встановити природу відчуттів та сприйнять, а також їхню роль у пізнанні навколишнього світу.
Розвиваюча. Розвивати уміння порівнювати, логічно мислити та робити висновки і узагальнення.
Виховна. Виховувати бережливе ставлення до свого організму та оточуючих людей.

Тип уроку. Засвоєння нових знань.
Форма уроку. Комбінований.
Місце уроку в навчальній темі. Поточний.

Методи і методичні прийоми:

1. Інформаційно- рецептивний:
а) словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів, робота з підручником.
б) наочний: ілюстрація, демонстрація, ТЗН.
Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з роздатковим матеріалом.
2. Репродуктивний. 
Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.
3. Проблемно- пошуковий: постановка проблемного питання.
Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.
4. Візуальний: складання схем.
5. Сугестивний: застосування різних видів мистецтва – музика.
6. Релаксопедичний: психологічне розвантаження.

Міжпредметні зв ́язки: історія, хімія, фізика, література.
Матеріали та обладнання: схеми, малюнки, таблиці, фото.
Основні поняття та терміни: психіка, відчуття, сприйняття, увага. 


Категория: біологія 9 | Добавил: pasha | Теги: Сприйняття як початковий етап психі
Просмотров: 491 | Загрузок: 3 | Рейтинг: 0.0/0