РОЛЬ НАЙПРОСТІШИХ у ЕКОСИСТЕМАХ та їх ЗНАЧЕННЯ для ЛЮДИНИ.
Мета.
Освітня. Ознайомити учнів із різноманітністю найпростіших у природі; розкрити значення цих тварин у екосистемах та у житті людини.
Розвиваюча. Розвивати уміння порівнювати біологічні об’єкти та визначати корисне та шкідливе значення найпростіших; розвивати уміння логічно мислити, бути уважними, спостережливими.
Виховна. Виховувати бережливе ставлення до оточуючого середовища, до живої і неживої природи, які взаємопов’язані тісними екологічними зв’язками.
Тип уроку. Засвоєння нових знань.
Форма уроку. Синтетична.
Місце уроку в навчальній темі. Поточний.
Методи і методичні прийоми:
1. Інформаційно- рецептивний:
а) словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів, робота з підручником.
б) наочний: ілюстрація, демонстрація, ТЗН.
Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з роздатковим матеріалом.
2. Репродуктивний.
Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.
3. Проблемно - пошуковий: постановка проблемного питання.
Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.
4.Візуальний: складання схем.
5.Сугестивний: застосування різних видів мистецтва.
6.Релаксопедичний: фізкультхвилинка, психологічне розвантаження.
Міжпредметні зв ́язки: медицина, географія, біологія рослин, геологія.
Матеріали та обладнання: схеми, малюнки, таблиці, м\м дошка.
Основні поняття та терміни: бентос, “керівні копалини”, біомаса, форамініфери, радіолярії.
|