Роль молюсків у екосистемах, їх значення для людини.
Мета.
Освітня. Продовжити знайомити учнів з типом Молюски; розкрити значення цих тварин у екосистемах та у житті людини; дати поняття корисних та шкідливих молюсків.
Розвиваюча. Розвивати уміння надавати характеристику представникам типу, визначати їхнє значення у довкіллі; розвивати уміння порівнювати, спостерігати, аналізувати та робити висновки і узагальнення.
Виховна. Виховувати бережливе ставлення до представників типу Молюски, що мешкають на нашій території, а також до всієї фауни, яка нас оточує.
Тип уроку. Засвоєння нових знань.
Форма уроку. Синтетична.
Місце уроку в навчальній темі. Поточний.
Методи і методичні прийоми:
1. Інформаційно- рецептивний:
а) словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів, робота з підручником.
б) наочний: ілюстрація, демонстрація, ТЗН.
Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з роздатковим матеріалом.
2. Репродуктивний.
Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.
3. Проблемно - пошуковий: постановка проблемного питання.
Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.
4.Візуальний: складання схем.
5.Сугестивний: застосування різних видів мистецтва.
6.Релаксопедичний: психологічне розвантаження.
Міжпредметні зв ́язки: географія, океанологія, палеонтологія.
Матеріали та обладнання: схеми, малюнки, таблиці, Інтернет.
Основні поняття та терміни: пурпур, черепашник, сепія, амбра, наутілус, каурі.
|