Роль червів у екосистемах. Значення для людини.
Мета.
Освітня. Закінчити формувати знання учнів про Типи Плоскі, Круглі та Кільчасті черви; ознайомити із роллю червів у екосистемах та у житті людини; розкрити корисне і шкідливе значення червів.
Розвиваюча. Розвивати уміння спостерігати за життєдіяльністю червів у природі; уміння порівнювати та робити висновки; розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу, уяву.
Виховна. Виховувати бережливе ставлення до оточуючого середовища до безхребетних тварин у довкіллі, навчити застосовувати правила особистої гігієни, щоб запобігти зараженню паразитичними червами.
Тип уроку. Узагальнення знань.
Форма уроку. Синтетична.
Місце уроку в навчальній темі. Заключний.
Методи і методичні прийоми:
1. Інформаційно- рецептивний:
а) словесний: розповідь, опис, бесіда, повідомлення учнів, робота з підручником, робота з м\м дошкою.
б) наочний: ілюстрація, демонстрація, ТЗН.
Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з роздатковим матеріалом.
3. Репродуктивний.
Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.
3. Проблемно - пошуковий: постановка проблемного питання.
Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.
4. Візуальний: складання схем.
5. Релаксопедичний: психологічне розвантаження.
Міжпредметні зв ́язки: біологія рослин, медицина, географія.
Матеріали та обладнання: схеми, малюнки, таблиці, м\м дошка.
Основні поняття та терміни: двобічна симетрія, сегментованість, органи чуття, параподії, гірудин, нематоди.
|