Різноманітність птахів.
Мета.
Освітня. Розширити знання учнів про клас Птахів; ознайомити із різноманітністю цих тварин та екологічними групами; дати коротку характеристику основним надрядам і рядам птахів.
Розвиваюча. Розвивати уміння порівнювати представників різних рядів і екологічних груп між собою; уміння спостерігати, співставляти, робити відповідні висновки; розвивати емоції, увагу.
Виховна. Виховувати бережливе ставлення до оточуючих живих організмів і особливо до птахів, що мешкають у природі і поруч з людиною; сприяти екологічному вихованню.
Тип уроку. Засвоєння нових знань.
Форма уроку. Синтетична.
Місце уроку в навчальній темі. Поточний.
Методи і методичні прийоми:
1. Інформаційно- рецептивний:
а) словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів, робота з підручником.
б) наочний: ілюстрація, демонстрація, ТЗН.
Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з роздатковим матеріалом.
2. Репродуктивний.
Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.
3. Проблемно - пошуковий: постановка проблемного питання.
Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.
4.Візуальний: складання схем.
5.Сугестивний: застосування різних видів мистецтва – музика, спів птахів, кіно, вірші.
6.Релаксопедичний: психологічне і фізичне розвантаження.
Міжпредметні зв ́язки: ботаніка, історія, література.
Матеріали та обладнання: схеми, малюнки, таблиці, м\м дошка.
Основні поняття та терміни: безкілеві, кілегруді, пінгвіни, страуси, ківі, орнітологія.
|