Риси пристосованості до польоту та різних середовищ життя. Лабораторна робота № 14 “Вивчення особливостей будови скелета птахів”.
Мета.
Освітня. Продовжити формувати знання учнів про будову та існування птахів; розкрити риси пристосованості до польоту та різноманітних середовищ життя.
Розвиваюча. Розвивати уміння вибирати головне у матеріалі, що вивчається; уміння порівнювати, аналізувати, логічно мислити та робити відповідні висновки; розвивати пам’ять, увагу, спостережливість, уяву, емоції.
Виховна. Виховувати бережливе ставлення до птахів, які оточують життя та побут людини, а також сприяти екологічному та природоохоронному вихованню.
Тип уроку. Засвоєння нових знань.
Форма уроку. Синтетична.
Місце уроку в навчальній темі. Поточний.
Методи і методичні прийоми:
1.Інформаційно- рецептивний:
а) словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів, робота з підручником.
б) наочний: ілюстрація, демонстрація, ТЗН;
в) практичний: виконання лабораторної роботи.
Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з роздатковим матеріалом.
2.Репродуктивний.
Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.
3. Проблемно - пошуковий: постановка проблемного питання.
Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.
4.Візуальний: складання схематичних малюнків.
5.Сугестивний: застосування різних видів мистецтва.
6.Релаксопедичний: психологічне розвантаження.
|