Особливості розвитку. Поведінка комах. Різноманітність комах. Лабораторна робота №7 “Визначення комах за допомогою визначної картки”. - біологія 8 - Конспекти уроків - Каталог файлов - Школа
Суббота, 03.12.2016, 00:15
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гость
Освіта
Реклама
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
...
...
Вход на сайт
Block title
Block title
Главная » Файлы » Конспекти уроків » біологія 8

Особливості розвитку. Поведінка комах. Різноманітність комах. Лабораторна робота №7 “Визначення комах за допомогою визначної картки”.
Весь материал в архиве.
Уважаемый посетитель сайта!
Чтобы скачать, Вам нужно кликнуть по рекламе.

22.03.2015, 08:34

Особливості розвитку. Поведінка комах. Різноманітність комах. Лабораторна робота №7 “Визначення комах за допомогою визначної картки”.

Мета.
Освітня. Розширити знання учнів про представників класу Комахи; ознайомити із типами розвитку: повним і неповним пере -
творенням; розкрити особливості поведінки комах; дати характеристику найпоширенішим рядам комах.
Розвиваюча. Розвивати уміння порівнювати будову, процеси життєдіяльності та типи розвитку комах і раків та павуків; уміння вибирати головне у матеріалі, що вивчається; розвивати увагу, спостережливість, логічне мислення, емоції, уяву.
Виховна. Виховувати бережливе ставлення до комах та сприяти природоохоронній роботі.

Тип уроку. Засвоєння нових знань.
Форма уроку. Синтетична.
Місце уроку в навчальній темі. Поточний.

Методи і методичні прийоми:

1. Інформаційно- рецептивний:
а) словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів, робота з підручником.
б) наочний: ілюстрація, демонстрація, ТЗН;
в) практичний: виконання лабораторної роботи.
Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з роздатковим матеріалом.
2. Репродуктивний. 
Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.
3. Проблемно - пошуковий: постановка проблемного питання.
Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.
4.Візуальний: складання схем.
5.Сугестивний: застосування різних видів мистецтва.
6.Релаксопедичний: фізкультхвилинка, психологічне розвантаження.

Міжпредметні зв ́язки: біологія рослин, географія, культура.
Матеріали та обладнання: схеми, малюнки, колекції, муляжі.
Основні поняття та терміни: лускокрилі, прямокрилі, таргани, двокрилі, перетинчастокрилі, твердокрилі, клопи, воші, рівнокрилі.

Категория: біологія 8< | Теги: допомогою, картки”., комах, робота, Особливості розвитку. Поведінка ком, №7 “Визначення, визначної, за
Просмотров: 516 | Загрузок: 10 | Рейтинг: 4.0/1