Понедельник, 29.05.2017, 03:56
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гость
Освіта
Реклама
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
...
...
Вход на сайт
Block title
Block title
Главная » Файлы » Конспекти уроків » біологія 8

Особливості процесів життєдіяльності та поведінки. Лабораторна робота №12 “Порівняння скелетів земноводних та риб”.
Весь материал в архиве.
Уважаемый посетитель сайта!
Чтобы скачать, Вам нужно кликнуть по рекламе.

22.03.2015, 08:33

Особливості процесів життєдіяльності та поведінки. Лабораторна робота №12 “Порівняння скелетів земноводних та риб”.

Мета.

Освітня. Продовжити формувати знання учнів про земноводних тварин; ознайомити із особливостями процесів життєдіяльності; розкрити функціонування систем внутрішніх органів та поведінку.
Розвиваюча. Розвивати уміння порівнювати процеси життя земноводних з іншими вивченими тваринами, уміння спостерігати та робити висновки та узагальнення; розвивати логічне мислення, пам’ять, емоції, увагу та уяву.
Виховна. Виховувати бережливе ставлення до земноводних тварин, сприяти формуванню природоохоронних поглядів відносно цих тварин; переконати учнів у зміні негативного відношення до жаб. 

Тип уроку. Засвоєння нових знань.
Форма уроку. Синтетична.
Місце уроку в навчальній темі. Поточний.

Методи і методичні прийоми:

1.Інформаційно- рецептивний:

а) словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів, робота з підручником.
б) наочний: ілюстрація, демонстрація, ТЗН; 
в) практичний: виконання лабораторної роботи.
Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з роздатковим матеріалом.
2.Репродуктивний. 
Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.
3. Проблемно - пошуковий: постановка проблемного питання.
Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.
4.Сугестивний: застосування різних видів мистецтва.
5.Релаксопедичний: психологічне розвантаження.

Міжпредметні зв ́язки: біологія рослин, історія, література.
Матеріали та обладнання: схеми, малюнки, таблиці, м\м дошка.
Основні поняття та терміни: уростиль, воронячі кістки.


 

Категория: біологія 8< | Теги: особливості, риб”., та поведінки, життєдіяльності, та, робота, земноводних, процесів, №12 “Порівняння. скелетів, лабораторна
Просмотров: 237 | Загрузок: 2 | Рейтинг: 0.0/0