Тип Круглі черви.Загальна характеристика, різноманітність.
Мета.
Освітня. Розширити знання учнів про безхребетних тварин; розкрити загальну характеристику представників круглих червів, їхню будову, процеси життєдіяльності та риси пристосованості до умов існування; ознайомити із різноманітністю типу як паразитичних організмів та заходами профілактики.
Розвиваюча. Розвивати уміння порівнювати будову та життєдіяльність круглих червів; уміння логічно мислити, використовувати набуті знання у повсякденному житті та уміння берегти власне здоров’я.
Виховна. Виховувати бережливе ставлення до власного організму та оточуючих людей; виховувати почуття відповідальності за здоров’я.
Тип уроку. Засвоєння нових знань.
Форма уроку. Синтетична.
Місце уроку в навчальній темі. Поточний.
Методи і методичні прийоми:
1. Інформаційно- рецептивний:
а) словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів, робота з підручником.
б) наочний: ілюстрація, демонстрація, ТЗН.
Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з роздатковим матеріалом.
2. Репродуктивний.
Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.
3. Проблемно - пошуковий: постановка проблемного питання.
Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.
4.Візуальний: складання схем.
5.Сугестивний: застосування різних видів мистецтва.
6.Релаксопедичний: психологічне розвантаження.
Міжпредметні зв ́язки: географія, медицина.
Матеріали та обладнання: схеми, малюнки, таблиці, м\м дошка.
Основні поняття та терміни: первинна порожнина тіла, кутикула, нематоди, фітонематоди, міграція.
|