КЛІТИННА БУДОВА ТВАРИН та ОСОБЛИВОСТІ КЛІТИН ТВАРИН
Мета.
Освітня. Ознайомити учнів з основною ознакою подібності представників усіх царств – клітинною будовою; розкрити особливості будови клітини тваринних організмів; почати формувати знання про клітину як елементарну структурну і функціонувальну одиницю живого.
Розвиваюча. Розвивати уміння порівнювати будову рослинних і тваринних організмів, уміння аналізувати, співставляти та робити відповідні висновки.
Виховна. Виховувати бережливе ставлення до оточуючого середовища, сприяти екологічному вихованню.
Тип уроку. Засвоєння нових знань.
Місце уроку в навчальній темі. Поточний.
Методи і методичні прийоми:
1. Інформаційно- рецептивний:
а) словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів, робота з підручником.
б) наочний: ілюстрація, демонстрація, ТЗН.
Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань.
2. Репродуктивний.
Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді,
конкретизація і закріплення вже набутих знань.
3. Проблемно - пошуковий: постановка проблемного питання.
Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.
4.Візуальний: складання схем.
5.Сугестивний: застосування різних видів мистецтва.
6.Релаксопедичний: фізкультхвилинка, психологічне розвантаження.
Міжпредметні зв ́язки: історія, біологія рослин.
Матеріали та обладнання: схеми, малюнки, таблиці, м\м дошка.
Основні поняття та терміни: клітина, цитологія, мембрана, ЕПС, мітохондрії, комплекс Гольджі.
|