Загальна характеристика водоростей. Середовища існування.
Мета.
Освітня. Сформувати в учнів уявлення про те, що водорості – нижчі рослини; ознайомити із середовищами їх існування; дати поняття “слань, талом”.
Розвиваюча. Розвивати уміння виділяти головне у матеріалі, який вивчається; уміння пов’язувати будову і функції органів, робити висновки та узагальнення.
Виховна. Виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища; виховувати спостережливість, пам’ять, увагу, уяву та інтерес до гідробіології.
Тип уроку. Засвоєння нових знань.
Матеріали та обладнання: схеми, малюнки, таблиці,
Основні поняття та терміни: водорість, слань, талом, нижчі рослини, спори, нитчасті водорості, пластинчасті водорості.
ХІД УРОКУ
І. Актуалізація опорних знань та чуттєвого досвіду учнів.
Повторити знання учнів про будову рослинної клітини:
- на динамічному посібнику “Будова рослинної клітини” визначити всі органели клітини з коротким поясненням.
Провести гру “Експрес – тести”:
1. Клітинну будову мають:
а) усі рослини; б) лише деякі рослини.
2. Хлоропласти – це пластиди:
а) жовтого забарвлення; б) зеленого забарвлення.
|