[ Скачать с сервера (16.2 Kb) ] | 21.03.2015, 13:14 |
Хламідомонада, хлорела — одноклітинні рослини (середовища існування, процеси життєдіяльності, будова, роль у природі) — Мета: сформувати знання про особливості організації та процеси життєдіяльності одноклітинних рослин як цілісних організмів, показати їхнє місце в природі; розвивати вміння працювати з підручником, додатковою літературою, удосконалювати вміння аналізувати, творчо розв’язувати поставлені завдання; виховувати бережливе ставлення до природи. — Очікувані результати: учні називають середовища існування одноклітинних рослин; наводять приклади одноклітинних рослин, використання людиною хламідомонади, хлорели; описують будову хлорели, хламідомонади; характеризують прояви життєдіяльності одноклітинних рослин; пристосування хлорели і хламідомонади до середовища життя; порівнюють за вказаними ознаками будову і процеси життєдіяльності одноклітинних рослин і тварин. — Обладнання та матеріали: — Тип уроку: урок засвоєння нових знань. — 1. Організаційний момент — Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку. — 2. Перевірка домашнього завдання й актуалізація опорних знань учнів — 2.1. Вправа «Розумний куб». — Запитання на гранях куба: — 1. Наведіть приклади одноклітинних тварин-паразитів. | |
| |
Просмотров: 1614 | Загрузок: 23 | |
Хламідомонада, хлорела — одноклітинні рослини (середовища існування, процеси життєдіяльності, будова, роль у природі)