[ Скачать с сервера (18.2 Kb) ] | 27.10.2012, 18:43 |
Тема. Клас Дводольні. Родини Капустяні
(Хрестоцвіті), Розові,Пасльонові. Характеристика. Значення. Мета. Сформувати в учнів поняття про характерних представників, особливості морфологічної будови та практичне значення рослин з родин Капустяні, розові та пасльонові та їхні
істотні ознаки. Основні поняття і терміни: стручок, стручечок, китиця, складний зонтик, кошик, сім'янка. Обладнання: таблиці з зображеннями і гербарні зразки рослин родин колекції плодів. Методи і методичні прийоми: словесні (розповідь, бесіда, розповідь з елементами бесіди); наочні (демонстрація обладнання); практичні (виконання завдань практикуму). Тип уроку: комбінований. Хід уроку Організаційний момент.
Перевірка виконання учнями домашнього завдання. Біологічний диктант Дати відповіді на запитання щодо загальної характеристики покритонасінних рослин: 1. Де живуть і розвиваються гаметофіти у покритонасінних? (на спорофіті, живлячись його поживними речовинами). 2. Чоловічий гаметофіт – це ….(пилкове зерно). 3. Жіночий гаметофіт – це …(зародковий мішок). 4. Запилення може бути комахами і ………(вітром). 5. Яке запліднення у квіткових рослин? (подвійне). продовження в архіві | |
| |
Просмотров: 2774 | Загрузок: 237 | |
Тема. Клас Дводольні. Родини Капустяні (Хрестоцвіті), Розові,Пасльонові. Характеристика. Значення.