Календарне планування уроків біологія 6 клас (проект)2014 - Біологія - Календарні плани - Каталог файлов - Школа
Воскресенье, 04.12.2016, 20:24
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гость
Освіта
Реклама
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
...
...
Вход на сайт
Block title
Block title
Главная » Файлы » Календарні плани » Біологія

Календарне планування уроків біологія 6 клас (проект)2014
Весь материал в архиве.
Уважаемый посетитель сайта!
Чтобы скачать, Вам нужно кликнуть по рекламе.

16.09.2014, 08:09

Календарне планування уроків  біологія 6 клас (проект)

(70 годин – 2 години на тиждень, із них 6 годин – резервних)

Складено згідно навчальної програми «Біологія  для  6 – 9  класів загальноосвітніх навчальних закладів» Затвердженї  Міністерством освіти і науки України наказ Міністерства освіти і науки України від 06.06 2012 р.  № 664 «Про затвердження навчальних програм для загальноосвітніх навчальних  закладів ІІ ступеня»

К-ть

годин

у темі

№п/п

уроку

Тема уроку

Лабораторні,практичні роботи, дослідницькі практикуми

Домашнє завдання

Дата проведення уроку

Для

нотаток

4

 

Вступ.

 

 

 

 

1

1

Біологія – наука про життя. 

 

Опрацювати §       стор.

 

 

2

2

Науки, що вивчають життя. Методи вивчення організмів.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

3

3

Основні властивості живого.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

4

4

Різноманітність життя (на  прикладах тварин, рослин, грибів, бактерій). Поняття про Віруси.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

10

 

Тема 1. Клітина

 

 

 

 

1

5

Клітина - одиниця живого.  

Історія вивчення клітини.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

2

6

Лупа. Мікроскоп.

 

Практична робота:

1. Будова світлового мікроскопа  та робота з ним. 

Опрацювати §       стор.

 

 

3

7

Будова клітини на світлооптичному та електронно-мікроскопічному рівнях.

 

Практична робота:

2.Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляд її за допомогою оптичного мікроскопа.

Опрацювати §       стор.

 

 

4

8

Будова рослинної клітини.

 

Лабораторне дослідження1:

Будова клітини листка елодеї.

Опрацювати §       стор.

 

 

5

9

Будова рослинної і тваринної клітини.

Лабораторне дослідження2:

Рух цитоплазми в клітинах листка елодеї.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

6

10

Надходження речовин у клітину.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

7

11

Утворення нових клітин.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

8

12

Ріст клітин.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

9

13

Основні положення клітинної теорії.

 

 

Опрацювати §       стор.

 

 

10

14

Узагальнення вивченого по темі «Клітина»

 

Повторити матеріал теми

 

 

8

 

Тема 2. Одноклітинні організми.

 

 

 

 

1

15

Евглена зелена, амеба,   інфузорія - одноклітинні тварини (середовища існування, процеси життєдіяльності, будова, роль у природі).

 

Лабораторне дослідження3

Спостереження інфузорій. 

Опрацювати §       стор.

 

 

2

16

Хвороби людини, що викликаються одноклітинними тваринами (на прикладі малярійного плазмодія і дизентерійної амеби).

 

Опрацювати §       стор.

 

 

3

17

Хламідомонада, хлорела – одноклітинні рослини (середовища існування, процеси життєдіяльності, будова, роль у природі).

 

Опрацювати §       стор.

 

 

4

18

Дріжджі – одноклітинні гриби.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

5

19

Бактерії – найменші одноклітинні організми. Будова, поширення, розмноження бактерій.

Роль  бактерій у природі  та значення в житті людини.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

6

20

Вольвокс - колоніальний організм.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

7

21

Губка та ульва (зелений морський салат) - багатоклітинні організми.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

8

22

Міні-проект (за вибором)

Чому скисає молоко?

Корисний йогурт.

Живі фільтри.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

р

23

Узагальнення вивченого по темі «Одноклітинні організми»

 

Повторити матеріал теми

 

 

20

 

Тема 3. Рослини

 

 

 

 

1

24

Рослина – живий організм.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

2

25

Фотосинтез як характерна особливість рослин.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

3

26

Живлення (мінеральне, повітряне) рослин.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

4

27

Дихання рослин.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

5

28

Рухи рослин.

 

Дослідницький практикум

 Дослідження процесу росту

вегетативних органів.

Опрацювати§       стор.

 

 

6

29

Будова рослини. Органи рослин.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

7

30

Клітини рослин. Тканини рослин.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

8

31

Корінь: будова, основні функції (поглинання води та укріплення у ґрунті).

Лабораторне дослідження4

будова кореня;

 

Опрацювати §       стор.

 

 

9

32

Узагальнення вивченого по темі «Рослини ч.1»

Контрольна робота №1

 

Повторити матеріал теми

 

 

10

33

Пагін. Його будова,

Лабораторні дослідження5,6

будова пагона;

будова бруньки;

 

Дослідницький практикум

Спостереження за розвитком пагона з бруньки.

Опрацювати§       стор.

 

 

11

34

основні функції (фотосинтез, газообмін, ріст, випаровування води, транспорт речовин).

 

Дослідницький практикум

Транспорт речовин по рослині.

Опрацювати§       стор.

 

 

 

р

35

Різноманітність та видозміни вегетативних органів.

 

Лабораторне дослідження7

будова цибулини, кореневища, бульби картоплі, коренеплоду (на прикладі моркви);

Опрацювати§       стор.

 

 

12

36

Розмноження рослин: статеве та нестатеве. Вегетативне розмноження рослин.

 

 

Дослідницький практикум

Вегетативне розмноження рослин.

Опрацювати§       стор.

 

 

13

37

Квітка - орган статевого розмноження.

Лабораторне дослідження8

будова квітки;

Опрацювати §       стор.

 

 

14

38

Суцвіття.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

15

39

Запилення.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

16

40

Запліднення.

 

 

Опрацювати §       стор.

 

 

17

41

Насінина.

Лабораторне

дослідження9

будова насінини;

 

Дослідницький практикум

Дослідження умов проростання насіння.

Опрацювати§       стор.

 

 

18

42

Плід, поширення плодів.

Лабораторне дослідження10

будова плода;

Опрацювати §       стор.

 

 

19

43

Поняття про класифікацію рослин.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

20

44

Міні-проект (за вибором):

Листопад.

Квіти і комахи.

Рослини мандрівники.

Рослини хижаки.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

р

45

Узагальнення вивченого по темі «Рослини ч.2»

 

Повторити матеріал теми

 

 

12

 

Тема 4. Різноманітність рослин

 

 

 

 

1

46

Водорості (зелені, бурі, червоні, діатомові).

 

 Лабораторне дослідження11

 Будова зелених нитчастих водоростей.

Опрацювати §       стор.

 

 

2

47

Мохи.

Лабораторне дослідження12

 Будова моху.

Опрацювати §       стор.

 

 

3

48

Папороті, хвощі, плауни.

Лабораторне дослідження13

Будова папоротей.

Опрацювати §       стор.

 

 

4

49

Міні-проект (за вибором)

Як утворився торф і кам’яне вугілля?

Викопні рослини.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

5

50

Голонасінні.

Лабораторне

дослідження14

 Будова голонасінних.

Опрацювати §       стор.

 

 

6

51

Покритонасінні (Квіткові).

 

Опрацювати §       стор.

 

 

7

52

Покритонасінні (Квіткові).

 

Опрацювати §       стор.

 

 

8

53

 

Практична робота:

3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.

Опрацювати §       стор.

 

 

9

54

Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури).
 

Практична робота:

4. Визначення видів кімнатних рослин, придатних для вирощування в певних умовах.

Опрацювати §       стор.

 

 

10

55

Життєві форми рослин.

Рослинні угруповання.

 

 

Опрацювати §       стор.

 

 

11

56

Значення рослин для існування життя на планеті Земля.

Значення рослин для людини. Сільськогосподарські рослини.  

 

 

Опрацювати §       стор.

 

 

12

57

Екскурсія

Різноманітність рослин  свого краю.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

р

58

Узагальнення вивченого по темі «Різноманітність рослин»

 

Повторити матеріал теми

 

 

9

 

Тема 5. Гриби.

 

 

 

 

1

59

Особливості живлення грибів.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

 

2

60

Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.

Лабораторне дослідження15 Будова шапинкових грибів.

Опрацювати §       стор.

 

 

3

61

 

Практична робота:

5. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів   своєї місцевості.

Опрацювати §       стор.

 

 

4

62

Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.

 

Лабораторне дослідження16 Будова цвілевих грибів (за допомогою оптичного мікроскопа)

Опрацювати §       стор.

 

 

5

63

Розмноження та поширення грибів.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

6

64

Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби; лишайники;

 

Опрацювати §       стор.

 

 

7

65

сапротрофні – цвільові гриби;

паразитичні (на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини).

 

Опрацювати §       стор.

 

 

8

66

Значення грибів у природі та  житті людини.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

9

67

Міні-проект

Гриби у біосфері та житті людини.

 

Опрацювати §       стор.

 

 

1

68

Узагальнення

Будова та життєдіяльність організмів

 

Повторити матеріал теми

 

 

2

69

Узагальнення

Будова та життєдіяльність організмів

Контрольна робота №2

 

Повторити матеріал теми

 

 

р

70

Екскурсія

Вивчення рослинних угруповань.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категория: Біологія< | Теги: (проект), біологія 6 клас, 2014 год, новая программа, Календарне планування уроків
Просмотров: 5987 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0