[ Скачать с сервера (119.5 Kb) ] | 23.04.2015, 08:33 |
Тема:Гуморальна регуляція. Принципи роботи ендокринної системи Постійність внутрішнього середовища є умовою вільного незалежного життя Клод Бернард
Мета навчальна: розглянути особливості гормональної системи, познайомити учнів з її основними термінами і поняттями, сформувати поняття про ендокринну регуляцію фізіологічних функцій організму людини,розкрити значення ендокринної системи в підтриманні гомеостазу й адаптації організму, розвиваюча: розвивати вміння працювати з інформаційними джерелами та складати опорні конспекти,уміння порівнювати, робити узагальнюючі висновки, розвивати пам'ять, увагу, спостережливість, комунікативні здібності. виховна: виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я.. Тип уроку: засвоєння нових знань. Методи: словесні, наочні, частково-пошукові, проблемно-розвиваючі, робота в групах. Обладнання й матеріали: таблиці «Вегетативна нервова система», «Залози внутрішньої секреції», розбірна модель головного мозку людини, роздаткові картки. Базові поняття й терміни:гуморальна регуляція, гормони, залози внутрішньої секреції, ендокринологія, ендокринні захворювання, гіперфункція, гіпофункція. Концепція уроку: Ознайомити учнів з поняттями «ендокринна регуляція» й «гормони» та основними принципами роботи ендокринної системи; розповісти про залози внутрішньої, змішаної та зовнішньої секреції; порівняти нервову й гуморальну регуляцію.. | |
| |
Просмотров: 438 | Загрузок: 6 | |
Гуморальна регуляція. Принципи роботи ендокринної системи